مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:
مدارس استان قزوین 2 رتبه کشوری در رشته سرود همگانی بدست آوردند.
کد خبر: ۲۸۵۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴ 28 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اعلام این خبر گفت: سرود همگانی یکی از فعالیت های گروهی است که در طی سال تحصیلی با هدایت و راهنمایی اولیاء مدرسه توسط دانش آموزان اجرا می شود و امسال یکی از رشته های سی و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری بود.

وی افزود: در این رشته، مدارس استان می توانند 4 سرود همگانی را تهیه و برای رقابت به منطقه و استان ارسال نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: در مرحله استانی و پس از داوری سرودهای همگانی، تعدادی از مدارس موفق به کسب امتیازات حداقلی شدند که برای رقابت با دیگر استان ها به دبیرخانه جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری ارسال گردید.

قاسمی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات آموزشگاه ابتدایی رشادت از ناحیه یک قزوین و آموزشگاه دوره دوم متوسطه شهید مکاری از منطقه آبیک موفق به کسب رتبه سوم کشوری شدند.

ایشان اضافه کرد: در این دوره از مسابقات 70 سرود همگانی از مناطق و مدارس به دبیرخانه استانی ارسال شد که پس از ارزیابی و داوری در استان ، تعداد 6 سرود همگانی در دو جنسیت دخترانه و پسرانه از سه دوره تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم به دبیرخانه کشوری در تهران ارسال شد، از مجموع 6 سرود ارسال شده ، مدارس قزوین توانستند 2 رتبه کشوری کسب نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار