دریاچه ارومیه؛
افرادی که دولت را متهم به کم کاری در احیای دریاچه ارومیه می کنند، یک نمونه از عملکرد مثبت دوره خود را در بحث احیای دریاچه ارومیه بیان کنند.
کد خبر: ۲۹۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 15 September 2016

به گزارش  خبرنگار تابناک آذربایجان غربی، فرماندار ارومیه گفت: افرادی که دولت را متهم به کم کاری در احیای دریاچه ارومیه می کنند، یک نمونه از عملکرد مثبت دوره خود را در بحث احیای دریاچه ارومیه بیان کنند.

عباس حسن خانی در جلسه شورای اداری شهرستان ارومیه با اشاره به برخی تخریب های صورت گرفته علیه دولت تدبیر و امید در موضوع احیای دریاچه ارومیه گفت: افرادی که دولت را متهم به کم کاری در احیای دریاچه ارومیه می کنند، یک نمونه از عملکرد مثبت دوره خود را در بحث احیای دریاچه ارومیه بیان کنند.

وی اظهار کرد: دستاوردهای دولت تدبیر و امید باید برای تمامی مردم بازگو شود و در همین راستا برخی فعالان مدنی و تشکل های مردم نهاد در چهارچوب قانون در جلسات ستاد احیای دریاچه ارومیه حضور یافته و از نزدیک در جریان کار و خدمات ارائه شده قرار می گیرند.

فرماندار ارومیه در ادامه توجه به آسیب های اجتماعی را امری ضروری دانست و افزود: به لحاظ تاثیرگذاری وسیع آسیب های اجتماعی به مسائل توسعه ای کشور، توجه به معضلات اجتماعی باید در برنامه ششم توسعه پیگیری شود.

وی همچنین با تاکید بر توجه ویژه به حوزه آموزش و پرورش اظهار کرد: همه ما در قبال یک بازمانده از تحصیل در سطح شهرستان مسئول بوده و باید پاسخگو باشیم.

حسن خانی در ادامه با اشاره به نقش تحریم های اقتصادی در صنعت کنسانتره آذربایجان غربی گفت: تحریم های اقتصادی موجب از دست رفتن بازار برای محصولات کنسانتره آذربایجان غربی شده است و امیدواریم پس از برجام وضعیت بهتر شده و فرصت های از دست رفته دوباره مورد استفاده قرار گیرد.

در این جلسه مدیر ناحیه 2 آموزش و پروش ارومیه و رئیس اداره جهاد کشاورزی ارومیه گزارش عملکرد حوزه خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/ب

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار