مدیر کل تجهیز و نوسازی مدارس آذربایجان غربی گفت: هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز با هدف جذب مشارکت های خیرین و افراد توانمند در توسعه فضاهای آموزشی (۲۲ اردیبهشت) در شهرستان ارومیه برگزار می شود.
کد خبر: ۲۹۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹ 30 April 2015

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ارومیه، فریبرز اسمعیلی زاده، مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس آذربایجان غربی در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در سالن کنفرانس باشگاه فرهنگیان ارومیه برگزار شد، گفت: با شکل گیری مجموعه خیرین مدرسه ساز از سال 87 تا کنون 16 جشنواره در استان برگزار شده و تعهدات خیرین در این مدت 930 مدرسه با 4 هزار و 787 کلاس درس می باشد.

وی، با اشاره به اینکه تا کنون 50 درصد از تعهدات خیرین محقق شده است، افزود: 440مدرسه با یک هزار و 728 کلاس درس جزء تعهدات محقق شده می باشد که خیرین با اهدای زمین، کمک های مالی و احداث مدارس ما را در امر خدا پسند مدرسه سازی حمایت می کنند.

اسمعیلی زاده خاطر نشان کرد: یک سوم کلاس های درس استان یعنی 200 پروژه با یک هزار و 147 کلاس در دست احداث که از این تعداد 418 کلاس به اتمام رسیده با مشارکت خیرین ساخته شده که این امر خود زیباترین نماد های تجلی همدلی و هم زبانی است که مردم با اعتماد و اعتباری که به دولت دارند در این امر مشارکت می کنند.

این مسئول، با بیان اینکه جشنواره خیرین مدرسه ساز امسال در تالار شمش شهرستان ارومیه برگزار می شود، اظهار داشت:در جشنواره امسال مستندی از 15 خیر برتر که هدف و نیتی جزء مدرسه سازی نداشتند پخش می شود و در واقع با پخش این مستند کار الهی آنان به مردم معرفی می شود.

مدیر کل تجهیز و نوسازی آذربایجان غربی، در پایان با اشاره به پروژه هایی که در هفته معلم افتتاح می شوند، عنوان کرد: 6 پروژه آموزشی با 25 کلاس درس و 2 هزار و 621 متر مربع زیر بنا و 34 هزار و 211 میلیون ریال اعتبار در شهرستان های ارومیه، پیرانشهر، میاندوآب و بخش سیلوانا افتتاح و به بهره برداری می رسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار