سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلام:
گروه نمایش حافظ به سرپرستی مهرداد کیارستمی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگاور نمایش درام اجتماعی را در پنج شب متوالی در سرای یادگار امام (ره) این شهر اجرا کردند.
کد خبر: ۲۹۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹ 22 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگاور روز چهارشنبه گفت: این نمایش با هدف پرداختن به موضوع اعتیاد بعنوان یکی از پیامدها و معضلات مخرب و خانمان سوز جامعه و نمایش طنز بیف استراگانف با موضوع عوارض و آسیب های فردی و اجتماعی استفاده از ماهواره بر افراد و جامعه اجرا شد.
فرحبخش فشی افزود: یکی از مهمترین و کاربردی ترین ابزار برای پیشگیری از معضلات اجتماعی بخصوص اعتیاد زبان هنر است و بایستی از قابلیت و توانمندیهای هنرمندان در جهت پیشگیری و مبارزه و مقابله با معضلات اجتماعی با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری مفید و تاثیرگذار بهره برد.
وی اظهار داشت: پس از اجرای نمایش نظریه پنجره شکسته یک قطعه نمایش طنز نیز توسط همین گروه هنری با موضوع تاثیرات مخرب ماهوار برخانواده ها و جامعه اجرا شد که این نمایش نیز به نوبه خود پیام های مثبت و مهمی در خصوص تاثیرات منفی استفاده از ماهواره در بر داشت که بسیار مورد توجه و استقبال تماشاگران قرار گرفت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار