نشست شورای هم اندیشی مدیران هسته های گزینش استان آذربایجان غربی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، غلامحسین ابراهیمی مدیر هسته گزینش استانداری آذربایجان غربی از برگزاری نشست شورای هم اندیشی مدیران هسته های گزینش استان خبر داد و افزود: این نشست روز چهارشنبه 7 مهر ماه، با حضور دبیر هیأت عالی گزینش کشور،مدیرکل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش وزارت کشور و مدیران و اعضای هسته های گزینش استان در محل استانداری برگزار می شود.

وی در رابطه با اهداف برگزاری این نشست نیز گفت: در این نشست مهمترین مسائل و مشکلات هسته های گزینش استان و نیازهای آنان برای انجام بهینه وظایف و ماموریتهایشان مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای لازم نیز برای رفع مشکلات مطروحه اتخاذ خواهد شد.

ابراهیمی، افزایش تعامل، هماهنگی و هم افزایی بین هسته ها، استفاده بهینه از ظرفیت های موجود، تبادل و انتقال تجارب موفق گزینشگران به یکدیگر و بطور کلی ارتقای سطح توانمندی هسته های گزینش استان را از دیگر اهداف برگزاری این نشست عنوان کرد.

مدیرهسته گزینش استانداری در پایان ابراز داشت: امیدواریم برگزاری این نشست بتواند ضمن احصاء، شناسایی و انعکاس مسائل، مشکلات و نیازهای گزینشگران استان به مسئولان ذیربط، در جهت رفع موانع و مشکلات هسته های گزینش استان نیز مفید و موثر واقع شود.