معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از طرح بهسازی و ساماندهی بافت فرسوده و تاریخی در ارومیه خبرداد.
کد خبر: ۳۲۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 07 May 2015

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان غربی، هادی بهادری در جلسه اتاق فکر شهرسازی و معماری شهری استان اظهار کرد: از محدوده 417 هکتاری بافت فرسوده شهر ارومیه، 300 هکتار به عنوان بافت تاریخی شهر است که با تصویب ستاد بازآفرینی استان و راه‌اندازی دفاتر خدمات نوسازی نمونه کارهای بهسازی و توانمندسازی این مناطق آغاز می‌شود.

وی به طرح بهسازی و ساماندهی بافت فرسوده و تاریخی شهر ارومیه اشاره کرد و گفت: تامین خدمات مورد نیاز با رویکرد حفاظت از بافت و ساختار تاریخی در محلات قدیمی و محدوده تاریخی شهر ارومیه مهمترین و اصلی‌ترین سیاست مجموعه مدیریتی و اجرایی استان است که با بررسی ابعاد آن و تعریف ضوابط مورد نیاز در جلسات اتاق فکر و ستاد بازآفرینی به عنوان راهبرد اجرایی به دستگاه‌های متولی ابلاغ می‌شود.

بهادری با بیان اینکه همکاری و همراهی تمامی دستگاه‌های مسئول به ویژه شهرداری ارومیه موفقیت پروژه را تضمین می‌کند، افزود: این همکاری در بازنگری در طرح جانمایی پادگان ارومیه تجربه موفقی را به دنبال داشت.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی همچنین اظهار کرد: گفتمان اصلی ستاد استانی بازآفرینی پایدار شهری را حفظ بافت تاریخی به همراه اجرای طرح‌های توسعه‌ای است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار