رئيس پليس راه استان از توقيف سواري لامبورگيني با سرعت غير مجاز 240 کيلومتر خبر داد.
کد خبر: ۳۳۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 21 November 2016
 به گزارش تابناک از قزوین، سرهنگ "نصراله بيگلري" اظهار داشت: ماموران پاسگاه پليس راه آزاد راه قزوين - زنجان حين كنترل تردد خودروهاي عبوري در محور قزوين - زنجان ، يك دستگاه سواري لامبورگيني را به علت ارتکاب تخلفات حادثه ساز متعدد و سرعت غير مجاز مشاهده و به راننده آن دستور ايست دادند که بدون توجه به دستور پليس متواري شد.
وي افزود: پس از اعلام اين امر و دستور براي توقيف سواري متخلف ، ماموران پاسگاه پليس راه آزاد راه قزوين - زنجان موفق به متوقف کردن سواري لامبورگيني شدند.
وي ادامه داد: راننده خودروي فوق با ارتکاب تخلف سرعت غير مجاز ، حرکات مارپيچ و نمايشي و عدم رعايت فاصله طولي باعث اختلال در نظم ترافيکي شده بود که به علت تخلفات متعدد و سرعت غير مجاز 240 کيلومتري متوقف و به پاركينگ منتقل شد.
وي افزود: با توجه به اينکه پليس راه استان قزوين با ايجاد هر گونه بي نظمي و اختلال در وضعيت ترافيک محورهاي مواصلاتي استان به شدت برخورد خواهد کرد ، به رانندگان محترم توصيه کرد از ارتکاب هر گونه تخلف رانندگي در راه هاي استان قزوين اجتناب کنند زيرا چتر نظارتي پليس راه استان براي برخورد با رانندگان متخلف بر کليه جاده هاي برون شهري استان قزوين برافراشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار