19 اردیبهشت ماه 94 همان موعد مقرری بود که بعد از 14 ماه تعطیلی پروازهای فرودگاه خوی، می‎بایست شاهد فرود اولین هواپیمای فوکر روی باند این فرودگاه می‎بودیم ولی این مهم بازهم محقق نشد.
کد خبر: ۳۳۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳ 10 May 2015

شهردار خوی در نشست خبری یکم اردیبهشت ماه در جمع اصحاب رسانه شهرستان خوی گفت: فرودگاه خوی یکی از زیباترین مراکز حمل‌و‌نقل هوایی با چشم‌اندازی خوب در کشور است که حدود یکسال پیش به دلیل لغو پروازهای شرکت آسمان، شاهد تعطیلی پروازها در این فرودگاه بودیم که با توجه به نیاز شهر و مردم به برقراری پروازهای این فرودگاه، با شرکت‌های مختلفی هواپیمایی همچون آسمان، ماهان و قشمایر جلسات متعددی انجام شد و در نهایت با قشمایر به توافق رسیدیم. عقد قرارداد شهرداری با شرکت هواپیمایی قشم‌ایر در حال انجام است و با نهایی شدن آن، سه پرواز در طول هفته (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) از این فرودگاه برقرار شود و تلاش طرفین بر این خواهد بود تا اولین هواپیما 19 اردیبهشت ماه روی باند فرودگاه خوی به زمین بنشیند.

دیروز که 19 اردیبهشت ماه بود متأسفانه این مهم اتفاق نیفتاد و برقراری پروازهای فرودگاه خوی کماکان در هالهای از ابهام باقی مانده و دومین فرودگاه استان همچنان تعطیل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار