2 پویش جدید در شبکه های اجتماعی فضای مجازی در این هفته از سوی کاربران چهارمحال و بختیاری دنبال شد.
کد خبر: ۳۳۴۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 26 November 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، رصد هفت شبکه اجتماعی؛ تلگرام، اینستاگرام، توئتیر، لینکدین، وات ساپ، وایر و لاین، کاربران چهارمحال و بختیاری در هفته دوم آذرماه نشان می دهد که 2 موضوع مقابله با خشونت علیه زنان و چالش مانکن در این فضا مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.
در این بین از 40 پست منتشر شده از سوی کاربران در هفت شبکه اجتماعی یاد شده، پویش توقف خشونت علیه زنان با 30 پست فراوانی مخاطب را داشته و چالش مانکن مورد توجه کاربران قرار نگرفته است.
در این شبکه ها کاربران به ویژه کاربران زن و دختر با انتشار پست هایی با محوریت 25 نوامبر که عنوان آن روز جهانی مقابله با خشونت علیه زنان است، اقدام به تغییر عکس های پروفایل خود کردند.
در این بین تعدادی از کاربران، تصاویر خود را از روی پروفایل ها حذف کرده اند و به جای آن رنگ نارنجی گذاشته اند.
تعدادی از کاربران اقدام به اشتراک گذاری (شییر) پست شهیدخت مولاوردی معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده تحت عنوان 'در جهان از هر سه زن یک زن مورد خشونت قرار می گیرد؛ 25 نوامبر 2016روز جهانی منع خشونت علیه زنان با شعار «اعتبارات مالی برای پایان دهی به خشونت علیه زنان را افزایش دهیم»،
کرده اند.
تعدادی از کاربران نیز با انتشار پست 25 نوامبر روز 'نه به خشونت علیه زنان' است، استفاده از رنگ نارنجی تا 10 دسامبر به مدت 16 روز نمادیست برای پیوستن به این نه بزرگ' به این پویش شبکه مجازی پیوسته اند.
بخشی دیگری از کاربران نیز به لایک کردن پست های منتشر شده از سوی بازیگران زن در این موضوع اقدام کرده اند.
هم اکنون 55 هزار خانوار در این استان، مشترک اینترنت پرسرعت (ADSL) هستند و تعدادی از کاربران نیز از بسته های اینترنتی تلفن همراه استفاده می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار