مدیرجهاد کشاورزی خوی نسبت به احتمال بارش مجدد تگرگ در خوی هشدار داد.
کد خبر: ۳۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷ 11 May 2015

حسن حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه نسبت به احتمال بارش مجدد تگرگ در خوی هشدار داد و اظهار داشت: در این خصوص لازم است تا باغداران و زارعان این شهرستان نسبت به انجام اقدامات لازم به منظور جلوگیری از وارد شدن خسارت را انجام دهند.

وی با بیان اینکه در چند روز گذشته نیز شاهد بارش تگرگ و وارد شدن خسارات به باغات این شهرستان بودیم، تصریح کرد: تگرگ در منطقه فیرورق شهرستان خوی سبب وارد شدن خسارات به باغات و مزارع این شهرستان شد.

حسین‌زاده با اشاره به میزان خسارت وارد شده به اراضی این شهرستان، افزود: یک هزار و 500 هکتار از باغات و اراضی این شهرستان دچار خسارت شدند.

وی با بیان اینکه این خسارت شامل خسارت به باغات میوه، مزارع گندم، یونجه و جو، کدو، آفتابگردان این شهرستان است، گفت: باغات و اراضی کشاورزی که بیمه هستند می‌تواند غرامت این خسارت را با مراجعه به بیمه دریافت کنند.

حسین‌زاده با تاکید بر توجه هر چه بیشتر کشاورزان به بیمه محصولات کشاورز، اظهار داشت: این موضوع در سال جاری بیشتر مورد تاکید و توجه قرار دارد و تلاش می‌کنیم تا کشاورزان را نسبت به بیمه کردن محصولات کشاورزی راغب‌تر کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار