رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در طول عمر سه ساله دولت تدبیر و امید تعداد تخت های بیمارستانی این استان 100 درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۳۳۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰ 05 December 2016
 رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در طول عمر سه ساله دولت تدبیر و امید تعداد تخت های بیمارستانی این استان 100 درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا تقی ریاحی روز یکشنبه در نشست خبری اظهار کرد: با نگاه ویژه دولت به افزایش ضریب اطمینان مردم از دریافت خدمات سلامت در مراکز درمان دولتی بیش از 800 تخت جدید در مراکز درمانی گلستان وارد چرخه خدمت شد تا دغدغه مردم در این بخش کاهش پیدا کند. 
وی بیان کرد: طرح های عمرانی متعددی در ماه های باقیمانده دولت در حال اجرا است که با تکمیل و بهره برداری از آن ها حدود 750 تخت بیمارستانی دیگر به ظرفیت مراکز درمان دولتی گلستان اضافه می شود. 
رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان همچنین به سفر وزیر بهداشت در آینده نزدیک به این استان اشاره کرد و گفت: بهره برداری و آغاز عملیات ساخت بیش از 70 طرح کوچک و بزرگ در برنامه کاری این سفر وزیر قرار دارد. 
ریاحی ادامه داد: آغاز عملیات ساخت بیمارستان کودکان و ساخت شهرک سلامت گرگان و بهره برداری از چند بیمارستان و خانه سلامت از جمله طرح هایی که با حضور وزیر بهداشت عملیاتی می شود. 
وی گفت: یکی از برنامه های مهم دانشگاه علوم پزشکی گلستان تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام تا پایان تابستان آینده است که امیدواریم با وارد شدن این خدمات به چرخه سلامت استان ، کمبودهای مرتبط با بخش سلامت به حداقل برسد. 
رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در ادامه به مشکلات مربوط به امنیت غذایی مردم استان اشاره کرد و گفت: یکی از دل مشغولی های اصلی استان در این بخش ، ناامنی غذایی مردم مناطق روستایی است که در گام اول شناسایی خانواده ها آغاز شده است.
ریاحی بیان کرد: یکی از راه های اصلی پاک شدن کامل این مشکل در جامعه ، ترغیب در استفاده از محصولات غذایی بهداشتی با بسته بندی های استاندارد و پرهیز از خرید فله ای است. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار