نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با همتی بلند در سه سال سخت توانسته شاخص های سلامت در استان محروم سیستان و بلوچستان را ارتقا دهد.
کد خبر: ۳۴۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹ 11 December 2016

به گزارش ایرنا محمدنعیم امینی فرد روز یکشنبه در نشست مردم شیعه و سنی خاش با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با اراده ای قوی روی کار آمد و با محور قرار دادن خدمت به مردم توانست امید را به مردم هدیه دهد و وعده های خود را محقق سازد.
وی افزود: تقویت حوزه سلامت در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت صورت گرفت و در سیستان و بلوچستان خدمات چشمگیری را در مساله بهداشت و درمان شاهد بوده ایم.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از خدمات و نگاه دولت به حوزه سلامت سیستان و بلوچستان قدردانی می کنیم.
وی از دکتر هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به عنوان فردی صاحب ایده و ابتکار در حوزه سلامت و چشم پزشکی یاد کرد و گفت: اعتماد دولت به این مدیر جهادی در مسند وزارت بهداشت قابل ستایش است.
** خدمات دولت در حوزه سلامت شایسته تجلیل است
نماینده مردم خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد گفت: خدمات ارزنده دولت در حوزه سلامت بسیار چشمگیر و شایسته تجلیل است.
علی کرد افزود: مردم خاش و منطقه سیستان و بلوچستان قدردان تلاش های دولتمردان هستند زیرا مسئولان خدمتگذار در دولت با مجاهدت، سخت کوشی و دلسوزی برای مردم مرزدار و ولایتمدار این استان سنگ تمام گذاشته اند.
وی اظهار داشت: دولت برای رفع محرومیت ها و ارائه خدمات شایسته به مردم اقدامات خوبی انجام داده است.
وی ادامه داد: با توجه به موقعیت راهبردی و حساس خاش که در شاهراه محور توسعه شرق کشور واقع شده، تنها بیمارستان این شهرستان پاسخگوی نیازهای مراجعان نیست لذا انتظار داریم ساخت بیمارستان تخصصی یا فوق تخصصی برای این منطقه از هدایای سفر وزیر بهداشت و استاندار به خاش باشد.
نماینده مردم خاش در مجلس بیان کرد: تبدیل موسسه سلامت به مجتمع عالی آموزش سلامت، تخصیص اعتبارات برای ام آر آی، صدور مجوز برای استخدام نیروهای بومی در مراکز درمانی، مجوز ایجاد مرکز درمان بستر در نوک آباد و ایجاد پایگاههای اورژانس جاده ای و هوایی و مرکز خدمات سلامت در روتک به عنوان سرزمین معلمان فداکار و راه اندازی هنرستان سلامت از مهمترین نیازها و درخواست های مردم منطقه است.
به گزارش ایرنا دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سفر چهار روزه خود به سیستان و بلوچستان از روز جمعه تاکنون از ظرفیت های بهداشتی و درمانی شهرهای مختلف استان دیدن کرده است.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310**3042 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار