کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه روند کاهش دمای هوا در آذربایجان غربی تا اواخر این هفته ادامه خواهد داشت، گفت:از بعد از ظهر سه شنبه با خروج امواج ناپایدار سامانه بارشی از استان خارج و تا اواخر هفته، جوی پایدار و آرام پیش بینی می شود.
کد خبر: ۳۴۵۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵ 18 December 2016

   
مهدی کریمی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به پیش بینی وضعیت هوا طی 48 ساعت آینده اظهار داشت: فردا دوشنبه با ورود موج ناپیداری در نواحی مختلف استان آذربایجان غربی شاهد بارش پراکنده برف خواهیم بود.

وی تصریح کرد: اما از روز سه شنبه بعد از ظهر با خروج امواج ناپایدار سامانه بارشی از استان خارج و تا اواخر هفته جاری، جوی پایدار و آرامی پیش بینی می شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی افزود: البته روند کاهش دمای هوا در آذربایجان غربی تا اواخر هفته جاری ادامه دارد.

وی دمای هوای صبح امروز را منفی 12 درجه سانتیگراد عنوان کرد و گفت: بیشترین میزان بارش برف نیز از ایستگاه نازلو و به اندازه 3 میلیمتر گزارش شده است.

کریمی سردترین و گرمترین شهرهای استان آذربایجان غربی را نیز در طی 24 ساعت گذشته چالدران با منفی 20 درجه سرد و شاهین دژ با مثبت 2 درجه عنوان کرد.

انتهای پیام/
منبع اروم نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار