چه اصراری برای همسان دیدن زن با مرد وجود دارد.چرا که همسان دیدن زن با مرد در جامعه ،نه تنها خدمتی برای زنان نیست بلکه ظلم در حق آنهاست.زن از لحاظ روحی،روانی،احساسات،نقشهایی که در جامعه ایفاء میکند و همچنین از لحاظ جسمی با مرد تفاوتهای عمده ایی دارد.
کد خبر: ۳۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 13 May 2015

جعفر کتانی فرماندار مهاباد: حادثه هفته گذشته مهاباد یک مساله شخصی بود که برخی از افراد، ناآگاهانه می خواستند این مساله را به یک مساله اجتماعی تبدیل کنند.

وی اضافه کرد: نیروهای انتظامی و امنیتی در این حادثه با خویشتنداری خود و مدارا با اعتراض کنندگان از گسترش ابعاد این حادثه جلوگیری کردند.

وی گفت: در روز حادثه افرادی می خواستند، با ایجاد ناآرامی و تخریب اموال مردم در این شهر، فضای شهر را ناآرام جلوه دهند که ملایمت و خویشتنداری نیروی های انتظامی به آنها اجازه نداد که به هدفشان برسند.

تشکر ازخویشتن داری نیروی انتظامی/کشاورزی دیدن استان اشتباه است/لزومی به همسان دیدن زن با مرد نیستتابناک آذربایجان غربی:به نظر ما درایت و تدبیر نیروی انتظامی در کنترل بحران و اینکه با خویشتن داری از گسترش ناآرامی جلوگیری شد ،ستودنی است.اما نباید این خویشتن داری باعث گستاخ تر شدن عواملی که قصد دامن زدن به ناامنی دارند شود.

به نظر ما ،یکی از مسائلی که باعث شد تا رسانه ها و افراد نفوذی دشمن از یک حادثه اجتماعی،یک موضوع امنیتی درست کنند،عدم شفافیت و عدم ارائه اسناد بود.طبق ادعای برخی منابع ،جناب فرماندار مهاباد در مرحله اول بدلیل مسائل اخلاقی از انتشار فیلمهای دوربین مدار بسته داخل هتل جلوگیری کرده اند.این عمل در عین حالی که کاری بسیار اخلاقی بوده و شان خانواده مرحومه فریناز خسروانی را حفظ کرده ،اما باعث جولان رسانه های معاند و نفوذی های داخلی شد.

چه بسا که با انتشار فیلم های مذکور در سایتها ،بر بی گناهی و عدم دخالت مدیر هتل و یاهر آنچه که شایعه شده است ؛صحه میگذارد.

اسمعیل کریم زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی : ۲۶۶ هکتار از اراضی آذربایجان‌غربی و ۶۶ هکتار نیز از اراضی شهرستان ارومیه زیر کشت محصولات گلخانه‌ای می‌رود.

با توجه به این که کشاورزی در آذربایجان‌غربی مهم ترین منبع درآمدزایی مردم این استان به شمار می‌آید از این رو توجه به کشت محصولات کشاورزی از انواع مختلف از اهمیت ویژه ای برخوردار است امسال، 266 هکتار از اراضی استان تحت پوشش کشت گلخانه ای قرار گرفته اند که این امر سبب ایجاد اشتغالزایی در درجه بالایی شده است.پ

تشکر ازخویشتن داری نیروی انتظامی/کشاورزی دیدن استان اشتباه است/لزومی به همسان دیدن زن با مرد نیستتابناک آذربایجان غربی:طبق نظر برخی کارشناسان ،منحصر کردن استان آذربایجان غربی به شغل کشاورزی و محصولات کشاورزی و دامی در اصل اقتصادی و کارشناسانه نبوده است.چرا که این استان با داشتن منابع غنی معدنی،سنگی،طلا،داشتن ظرفیت های صادراتی،همجواری با سه کشور و وجود دروازه های اروپا،میتواند بیش از اینها در زمینه های اقتصادی فعال باشد و با سرمایه گذاری در این زمینه ها ضمن درآمد زای بر بسیاری از مشکلات داخلی استان فائق آید.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: هر 15 روز یکبار همایش آگاه‌سازی بانوان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

شهلا تاجفر مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان غربی: با اشاره به اجرای طرح توانمندسازی بانوان آذربایجان غربی، اظهار داشت: در این راستا بنا داریم هر 15 روز یکبار یعنی دو همایش در هر ماه در شهرهای مختلف استان برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است، تصریح کرد: این همایش‌ها در زمینه مسائل بهداشتی، حقوقی، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی خواهد بود.

تاجفر با بیان اینکه در این راستا زنان بیش از این توانایی دسترسی به منابع اجتماعی را خواهند داشت، افزود: دیده شدن بانوان به صورت برابر با مردان هدف اصلی این طرح است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی اعلام کرد: باید در جامعه این باور شکل بگیرد که زنان نیز همچون سایر اعضای جامعه می‌تواند در پیشرفت کشور سهیم باشند که این امر به نوبه خود سبب افزایش عزت نفس در زنان می‌شود.

تشکر ازخویشتن داری نیروی انتظامی/کشاورزی دیدن استان اشتباه است/لزومی به همسان دیدن زن با مرد نیستتابناک آذربایجانغربی،به نظر ما،انجام اقداماتی جهت آگاه سازی زنان بعنوان بیش از نصف جمعیت جامعه ،ضروری است و زمانی هم که نقش زنان در تربیت نسلهای بعدی به میان می آید بر اهمیت آگاه سازی افزوده میشود.اماصرف هزینه های گزاف با عناوین همایش آگاه سازی جای سوال و تردید دارد.برگزاری دو همایش در هر ماه،هزینه زیادی را مصرف خواهد کرد.هزینه ایی که میتوان با برنامه ریزی بهتر در مسیر درست تری صرف شود.

همچنین به نظر ما ،چه اصراری برای همسان دیدن زن با مرد وجود دارد.چرا که همسان دیدن زن با مرد در جامعه ،نه تنها خدمتی برای زنان نیست بلکه ظلم در حق آنهاست.

زن از لحاظ جسمی،روحی،روانی،احساسات،نقشهایی که در جامعه ایفاء میکند و همچنین از لحاظ پزشکی با مرد تفاوتهای عمده ایی دارد.لذا بدون اینکه موضوعی خوب و یا بد محسوب شود،باید زنان را در جامعه زن و مردان را مرد دید و به تناسب شرایط اجتماعی و سایر شرایط مذکور نقش آفرینی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار