مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: هر 15 روز یکبار همایش آگاه‌سازی بانوان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹ 13 May 2015

شهلا تاجفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اجرای طرح توانمندسازی بانوان آذربایجان غربی، اظهار داشت: در این راستا بنا داریم هر 15 روز یکبار یعنی دو همایش در هر ماه در شهرهای مختلف استان برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است، تصریح کرد: این همایش‌ها در زمینه مسائل بهداشتی، حقوقی، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی خواهد بود.

تاجفر با بیان اینکه در این راستا زنان بیش از این توانایی دسترسی به منابع اجتماعی را خواهند داشت، افزود: دیده شدن بانوان به صورت برابر با مردان هدف اصلی این طرح است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی اعلام کرد: باید در جامعه این باور شکل بگیرد که زنان نیز همچون سایر اعضای جامعه می‌تواند در پیشرفت کشور سهیم باشند که این امر به نوبه خود سبب افزایش عزت نفس در زنان می‌شود.

تاجفر ادامه داد: طی تفاهم‌نامه‌های جداگانه با سازمان فنی و حرفه‌ای، صندوق مهرکارآفرین، صندوق مهر و سازمان صنعت، معدن و تجارت مبنی بر ارائه آموزش‌های مهارتی و حمایتی از بانوان، زنان استان بیش از این توانمند خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار