مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: به منظور ایجاد فرصت بیشتر برای حضور رسانه های خبری مهلت ارسال آثار فعالان رسانه به جشنواره دین در رسانه تا ۱۵ دی ماه تمدید شد.
کد خبر: ۳۴۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 27 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت اللهی درگفتگو با خبرنگار مهراظهارداشت: این جشنواره با هدف ترویج ارزش های دینی و تشویق رسانه ها به فعالیت بیشتر در این عرصه اسفند ماه امسال درقزوین برگزار می شود.

حجت الاسلام نعمت اللهی تصریح کرد: رسانه های گروهی در ترویج احکام دینی و ارزشهای اسلامی نقش موثری دارند به همین دلیل از نشریات، خبرگزاری ها، رسانه ملی و فعالان این عرصه انتظار داریم در کنار رسالت اصلی خود در اطلاع رسانی به ترویج احکام و ارزشهای دینی با ابزار هنر و رسانه نیز توجه بیشتری داشته باشند.

وی بیان کرد:برگزاری جشنواره ها می تواند ضمن ترویج سوژه های دینی درجامعه به معرفی استعداد های خلاق و مبتکر که با قلم خود در تبیین امور مذهبی تلاش می کنند کمک موثری کند.

نعمت اللهی تصریح کرد: چهارمین جشنواره استانی دین در رسانه های محلی در پنج بخش مقاله، شعر، داستان، عکس و گزارش خبری در قزوین برگزار می شود و برای حضور بیشتر رسانه ها مهلت اثار ارسالی ۱۰ روز دیگر تمدید شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهارداشت: علاقمندان تا ۱۵ دی ماه فرصت دارند آثار خبری ورسانه ای خود را به نشانی دبیرخانه واقع در سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین، معاونت پژوهش و آموزش ارسال کنند.

نعمت اللهی یادآورشد: مراسم اختتامیه و انتخاب آثار برتراوایل اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد.

وی از رسانه ها خواست در این جشنواره حضور موثری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار