استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: حوزه ICT و فنآوری اطلاعات در استان ظرفیت های بسیار خوبی برای اشتغال و بهبود فضای کسب و کار دارد که باید از آن بخوبی استفاده کنیم.
کد خبر: ۳۵۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 04 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، فریدون همتی سه شنبه شب در بیست و چهارمین جلسه اقتصاد مقاومتی که در سالن استانداری برگزار شد اظهارداشت: زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان به نحو مطلوبی ایجاد شده و می توانیم از این ظرفیت برای توسعه کسب و کار و اشتغال استفاده کنیم.

وی افزود: با تاکید مقام معظم رهبری در اجرا شدن اقتصاد مقاومتی باید از همه ظرفیت های داخلی برای تحقق این مهم بهره برداری کنیم تا کارها شتاب گیرد.

همتی تصریح کرد: حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان، برای نوآوری و خلاقیت ظرفیت زیادی دارد که می تواند در کسب و کار و ایجاد درآمد و ثروت مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار قزوین گفت: توسعه دولت الکترونیک و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات با تسهیل دسترسی و سرعت عمل در کارها به افزایش سطح رضایتمندی و تامین حقوق شهروندی کمک می کند و این موضوع نباید مغفول بماند.

همتی اظهارداشت: پیشنهاد مدیرعامل شرکت مخابرات استان در برگزاری جشنواره های مختلف کار مناسب است و لازم است سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این زمینه دستورالعملی را طراحی و دستگاه های مربوط را در این موضوع درگیر کند تا بتوانیم برنامه ریزی مدونی در این بخش داشته باشیم.

استاندار قزوین در ادامه، برگزاری جشنواره های حوزه الکترونیک در سطوح مختلف دانش آموزی و دانشجویی را مفید دانست و افزود: باید بستری فراهم شود تا ضمن ایجاد رقابت، رسانه ها نیز ابعاد آن را تبیین کنند.

همتی در ادامه از مدیران دستگاه های اجرایی خواست در گزارشی جامع عملکرد دولت را تهیه و اعلام کنند تا در پایان سال بتوانیم در کتابی، مردم را در جریان خدمات دولت قرار دهیم.

استاندار قزوین در ادامه پس از دریافت گزارشی از مدیر یک شرکت تولید کپسول های گاز خودرو به عنوان یکی از واحدهای موفق در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: مجموعه مدیران و کارکنان این شرکت به سمت زنجیره تامین حرکت کرده و اقتصاد مقاومتی را محقق کرده اند.

همتی بیان کرد: تلاش هوشمندانه مدیران شرکت و حرکت در مسیر استقلال، قطع وابستگی و جلوگیری از خروج ارز موجب ایجاد مزیت در کیفیت و کاهش قیمت محصول شده است.

استاندار اضافه کرد: معرفی و تقدیر از واحدهای موفق در پیشبرد اقتصاد مقاومتی از رویکردها استان است و باید موفقیتهای واحدهای اقتصادی فعال را منعکس و الگوسازی کنیم تا دیگران نیز همین مسیر را طی کنند.

وی در ادامه با اشاره به انتشار اسناد خزانه برای استفاده دستگاه های استان گفت: سررسید این اسناد تا پایان بهمن ماه است واگر دستگاهی نتوانداسناد خزانه را هزینه کند مواخذه خواهدشد لذا لازم است براساس سازوکار اقتصاد و دارایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این زمینه اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار