رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از راه‌اندازی بلوک زایمان در تمام شهرهای آذربایجان غربی خبر داد.
کد خبر: ۳۵۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲ 16 May 2015

جواد آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال بلوک زایمان و کلینیک‌های تخصصی در تمام شهرهای آذربایجان غربی راه‌اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در اغلب بیمارستان‌ها قرارداد داروخانه‌های خصوصی رو به اتمام است، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی در اغلب بیمارستان‌ها نسبت به فروش دارو اقدام کرده و تلاش می‌شود بخش خصوصی از بیمارستان‌های استان حذف شود.

آقازاده با اشاره به افزایش نظارت بر داروخانه‌ها، افزود: افزایش نظارت بر داروخانه‌ها را در دست اجرا داریم که در این راستا شاهد اضافه فروش و گرانفروشی در داروخانه‌های خصوصی هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با تاکید بر جلب هر چه بیش‌تر رضایت مردم از خدمات علوم پزشکی، ادامه داد: باید خدماتی که ارائه می‌شود، بتواند رضایت مردم را جلب کند.

آقازاده در ادامه بابیان اینکه در دانشگاه علوم پزشکی استان دانشجویان پزشکی در 24 رشته تحصیلی تربیت می‌شوند، اظهار داشت: سال گذشته سرانه اعتبار آموزشی این دانشگاه 35 میلیارد تومان بود که دو میلیارد تومان آن برای فعالیت‌های آموزشی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در تلاش برای افزایش تعداد رشته‌های تحصیلی این دانشگاه هستیم، خاطرنشان کرد: سرانه آموزش دانشجو در استان بسیار پایین است و این وضعیت باید بهبود یابد.

آقازاده با اشاره به پیش‌بینی درآمد علوم پزشکی برای سال 94، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود امسال درآمد 770 میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی را شاهد باشیم.

وی با اشاره به میزان درآمد سال گذشته این دانشگاه، تصریح کرد: سال گذشته میزان درامد دانشگاه علوم پزشکی استان 450 میلیارد تومان بود.

آقازاده اضافه کرد: امسال 380 میلیارد تومان از محل اعتبارات عمومی اعتبار برای این دانشگاه در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اضافه کرد: سال گذشته 24 .5 میلیارد تومان اعتبار عمرانی این دانشگاه بود که 14.5 میلیارد آن برای احداث خانه بهداشت در مناطق مختلف هزینه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار