فرماندار نقده از اعزام 700 نفر از نقده به مرقد مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.
کد خبر: ۳۵۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹ 16 May 2015

مرتضی فرامرزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: همزمان با سالروز رحلت امام خمینی‌(ره) کاروان زیارتی از نقده عازم حرم مطهر می‌شود.

وی با بیان اینکه در این خصوص تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده است، تصریح کرد: 700 نفر از مردم نقده امسال در سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب حضور می‌یابند.

فرامرزی با با اشاره به برگزاری مراسم سوگواری عمومی در این شهر، افزود: علاوه بر اعزام کاروان زیارتی به حرم مطهر شاهد برگزاری مراسم عزاداری عمومی در این شهر خواهیم بود.

این مسئول با اشاره به همکاری و تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی در این خصوص، خاطرنشان کرد: لازم است تا تمام دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم تلاش کنند.

فرماندار نقده به سالروز فرارسیدن سوم خرداد اشاره کرد و گفت: برای این منظور نیز ویژه برنامه‌هایی تدارک دیده شده است که مهمترین آنها شامل غبارروبی مزار شهدا، برگزاری جشن بزرگ در این خصوص، دیدار با خانواده شهدا دیدار با خانواده ایثارگران است.

فرامرزی با بیان اینکه در این روز ایثارگران نسبت به حضور در مدارس این شهر اقدام و بیان خاطراتی از زمان هست سال دفاع مقدس می‌کنند، اظهار داشت: باید جوانان بیش از این با رشادت دلاورمردان ایرانی آشنا شوند.

وی ادامه داد: برگزاری جشن در ادارات، مدارس، دانشگاه‌ها نیز از دیگر برنامه‌ایی است که به همین مناسبت برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار