کد خبر: ۳۵۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ 10 January 2017
از سوی دفتر امام جمعه قلعه رئیسی نشست پرسش و پاسخ مردمی با مسؤولان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، صبح امروز در نشستی با حضور امام جمعه، بخشدار و مسؤولان محلی و مردم نشست پرسش و پاسخ با هدف تبیین مشکلات چاروسا در مصلی شهر قلعه رئیسی برگزار شد.

از مهمترین سئوالاتی که از سوی مردم ارائه شد به مشکلاتی هم چون راه، قبوض برق، طرح‌های هادی روستایی و پروژه های شهر بود.

حیات پرواز در ابتدا این نشست با تسلیت درگذشت هاشمی رفسنجانی به عموم مردم و رهبری اظهار داشت: ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بسیار مایه تأثر و تأسف همه ملت ایران، انقلاب و یاران امام و مقام معظم رهبری شد.

رئیس شورای اداری چاروسا بیان کرد: این ضایعه را به ملت ایران و مقام معظم رهبری تسلیت می‌گویم باید دانست که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار و یاور امام و رهبری بود و هیچ‌گاه انقلاب را تنها نگذاشت و باید همیشه قدردان زحمات او بود.

وی در خصوص جاده های نیمه تمام به خصوص ورودی شهر قلعه رئیسی افزود: متاسفانه از زمانی که کار این پروژه به خصوص سه کیلومتر آغاز شده بود پیمانکار با پول خود در حال کار است که توانست زیر سازی این سه کیلومتر را به پایان برساند که با قول های که به پیمانکار داده شد آسفالت این 3کیلومتر به پایان خواهد رسید.

پرواز در خصوص راه روستایی دارگنجی، امامزاده جعفر(ع) و امامزاده سید محمود(ع) هم عنوان کرد: در سال های گذشته با وجود اینکه محور دارگنجی و امامزاده جعفر(ع) زیر سازی شده بود ولی اعلام شده بود که کار این محور به پایان رسید ولی این یک دروغ بزرگ بود که با پیگیری صورت گرفته جز اعتبارات بنیاد برکت قرار گرفت و محور امامزاده سید محمود(ع) در سال گذشته جهت قیر پاشی پیمانکار خواست شروع به کار کند که با مخالفت توئیت این امامزاده به دلیل زمستان صورت گرفت که امیدواریم در آینده نزدیک این مشکل برطرف شود.

رئیس شورای اداری چاروسا در پاسخ سئوالی مبنی بر مشکلات مخابرات چاروسا هم تصریح کرد: متاسفانه مخابرات چاروسا با یک نیرو اداره می شود که همین یک نیرو هم به صورت پروازی است که با مخابرات شهرستان صحبت خواهیم کرد که به صورت سریع یک نیرو به این منطقه اعزام کنند.

وی به مشکلات نبود کپسول گازی چاروسا هم اشاره و بیان کرد: انتقاد شدید از امور عشایری شهرستان دارم چرا که تمام کپسول منطقه چاروسا را پس گرداند به شهرستان و به کلی کسی که پاسخ گو مشکلات نبود کپسول گازی در منطقه باشد وجود ندارد که امیدواریم امور عشایری هر چه سریع این مشکل را برطرف کند.

پرواز در خصوص مشکلات پروژه های ورزشی در چاروسا هم اضافه کرد: با قولی که از سوی نماینده مردم شهرستان در مجلس داده شداین مشکل در آینده نزدیک شاهد شروع بکار بر روی ورزشگاه شهر قلعه رئیسی خواهیم بود و نسبت به سالن ورزشی دهستان جاورده مشکل سالن ورزشی سپاه به پایان رسیده ولی سالن ورزشی آموزش و پرورش را پیگیری خواهم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار