تابناک آذربایجان غربی : مرتضی فرامرزی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهمترین این طرح ها شامل ساخت بازارچه کالاهای مرزی، افتتاح طرح بزرگراه ارومیه- میاندوآب (از بالستان به شیرین بلاغ)، گازرسانی به روستاهای محور المهدی، افتتاح مدرسه 15 کلاسه منطقه محمدیه، ساخت مسجد مملو، تعریض پل محمدیه، توسعه فیبرنوری و سایت های بی تی اس شهرستان، پرورش دام سنگین، پرورش قارچ و بلدرچین، مسکن مددجوئی، افتتاح مرغداری گوشتی، تولید محصولات گلخانه ای و طرح بهسازی مسکن روستائی است.

وی اظهارکرد: برای اجرا و تکمیل این طرح ها در مجموع 500 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی، ملی و آورده سرمایه گذاران هزینه شده است و با بهره برداری از این طرح های عمرانی و اقتصادی زمینه اشتغال 70 نفر در شهر و روستا فراهم می شود.

فرماندار نقده افزود: در دهه فجر امسال بیش از 150 برنامه فرهنگی و اجتماعی توسط ادارات، مراکز علمی و سازمان های مردم نهاد اجرا می شود.

فرامرزی از آغاز عملیات اجرایی طرح گازرسانی به 31 روستای محور علی ملک نقده و 12 روستای محور خلیفه لو خبر داد و گفت: در این مسیرها به طول 209 هزار و 63 متر لوله گذاری و ساخت سه هزار و 950 انشعاب و چهار ایستگاه تقلیل فشار با اعتبار بالغ بر 225 میلیارد ریال انجام می گیرد که پیش بینی می شود در سال 1397 به بهره برداری برسد.

وی اظهار کرد: کمیته های اجرایی ویژه دهه فجر تشکیل شده که با تدابیر اندیشیده شده ویژه برنامه های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشکوهتر از هر سال در این شهرستان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه حفظ ارزش های انقلاب اسلامی یک وظیفه همگانی برای تک تک آحاد مردم و مسئوولان است، افزود: باید تلاش کنیم مراسم ها و آیین های این ایام مبارک باشکوه تر از سال های قبل و با مشارکت اقشار مختلف مردم برگزار شود.

فرامرزی با بیان خدمات دولت اضافه کرد: دولت تدبیر و امید از زمان شروع به کار اقدامات چشمگیری از جمله مهار تورم و خروج از رکود اقتصادی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مختلفی ارائه کرده و موجبات رضایتمندی مردم از دولت را فراهم آورده است.

فرماندار نقده با اشاره به شخصیت والای امام خمینی (ره) گفت: امام (ره) با تکیه بر قدرت الهی قلوب مردم را فتح کرد و با حمایت و پشتیبانی مردم ایران موجبات پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را فراهم آورد و مردم را از سلطه حکومت استبداد رهایی داد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نه تنها در ایران بلکه در دنیا تحول و دگرگونی ایجاد کرد، افزود: مردم به امام اعتقاد و باور قلبی داشتند و با وحدت کلمه و تبعیت از رهبری و انسجامی که امام (ره) در بین مردم ایجاد کرده بود انقلاب اسلامی به پیروزی رساندند.

فرامرزی نقش رهبری را در موفقیت انقلاب ها بویژه انقلاب اسلامی ایران بسیار مهم عنوان کرد و افزود: امروز مردم کشورهای منطقه تلاش فراوانی برای پیروزی انقلابشان می کنند ولی به خاطر نبود رهبری به موفقیت نمی رسند.