به مناسبت گرامیداشت سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی ،زنگ انقلاب اسلامی در مدارس خوی همزمان با سراسر کشور نواخته شد.
کد خبر: ۳۷۰۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴ 31 January 2017
به گزارش خبرنگارخبرگزاري تابناک استان آذربايجان غربي از خوي، همزمان با سراسر کشور مراسم نمادین شهرستانی زنگ انقلاب  با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان خوی ، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش خوی و جمعی از مسئولین و روسای ادارات در محل دبیرستان شهید صیاد شیرازی نواخته شد.
قدیر محمدی – معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش خوی ضمن تبریک سی و هفتمین فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت :
زنگ انقلاب اسلامی زنگ بیداری، مقاومت و استکبار ستیزی ملت ایران اسلامی در مقابل مستکبران جهان است. اين روز پر افتخار كه آغاز دهه فجر است، یادآور جانفشانی های ملت ایران با رهبری امام خمینی(ره) و بدو تشكيل نظام جمهوري اسلامي ايران است.
 مدیر آموزش و پرورش خوی در ادامه افزود :اين انقلاب و استقلال مديون درايت امام خميني(ره) و خون شهداء است و انتقال خاطرات و گفته هاي آن دوران به نسل امروز، نياز ضروري براي آگاه سازي دانش آموزان ما در اين مقاطع تحصيلي از آرمانهاي انقلاب استو شما دانش آموزان بايد با تلاش و ارتقاء سطح علمي خود و پيروي از منويات مقام معظم رهبري ادامه دهنده راه اين عزيزان باشيد.

در ادامه حسین سیوانی – معاون استاندار و فرماندار شهرستان خوی در این مراسم اظهار داشت : نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس همزمان با لحظه ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی، افتخار بزرگی برای جامعه دانش آموزان و فرهنگیان كشور است.
وی افزود : همه ما باید شكرگزار این نعمت الهی باشیم و برای رسیدن به قله های پیشرفت و تعالی این كشور تلاش كنیم تا انقلاب اسلامی بتواند همچنان به رسالت خطیر خود كه نشر صدای آزادی و استقلال است ادامه داده و در جهان باعث نابودی و شكست دشمنان استكباری و استعماری شود.  
از جلمه برنامه های این مراسم می توان به اجرای گروه سرود آموزشگاه شهید هاشمی نژاد و دبیرستان شهید صیاد شیرازی ، اجرای تئاتر و اهدای جوایز به دانش آموزان برتر اشاره نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار