دهه مبارک فجر یادآور پیروزی انقلاب اسلامی و پراکنده شدن عطر دل انگیز آزادی بر فضای ستم دیده کشور است که به فرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، رمز آن پیروزی عظیم، ایمان و وحدت کلمه بود.
کد خبر: ۳۷۰۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸ 31 January 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛ متن پیام دکتر محمد حضرت پور، شهردار ارومیه بدین شرح است؛

دهه مبارک فجر یادآور پیروزی انقلاب اسلامی و پراکنده شدن عطر دل انگیز آزادی بر فضای ستم دیده کشور است که به فرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، رمز آن پیروزی عظیم، ایمان و وحدت کلمه بود.
انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی ، سرآغاز فصلی برجسته در تاریخ سیاسی ایران بود.

انقلابی که بواسطه کوشش ها و ایستادگی مردم شریف ایران و با نثار خون شهیدان همیشه سرافراز تاریخ، جلوه ای زیبا از قدرت و عظمت حضرت حق و صلابت و کرامت انسان ها را به نمایش گذاشت و با تکیه بر آموزه های دین مبین اسلام و مشارکت آگاهانه مردم، ارزش هایی نو و انسانی را به جوامع بشری عرضه کرد.

بهمن 57 اگر تاریخ‌ساز شد به‌واسطه دم مسیحایی پیری فرزانه، رهبری آگاه و سیاستمداری اخلاق‌مدار بود که امام و پیشوا و مقتدای یک امت شد و امروز نیز به رغم عروج ملکوتی‌اش، راه و طریقش کماکان با هدایت و رهبری اندیشمندانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مد ظله العالی) باقی‌است.

انقلاب  تاریخ سازاسلامی با ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خود باوری ملت ایران به پیروزی رسید در این راستا باید دستاوردها و موفقیت های ملت ایران در 38 سال اخیر بیان شود و این مهم باعث می شود که نسل جوان و نوجوان امروز بیشتر قدرانقلاب را بدانند و برای حراست و حفاظت از آن پیشگام شوند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای به حق پیوسته انقلاب وهشت سال دفاع مقدس فرارسیدن بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  و دهه مبارک فجررا به تمامی هموطنان به ویژه شهروندان  ارومیه تبریک می گویم  و از خداوند منان می‌خواهم که به ما توفیق پاسداری از آرمان های این عزیزان و خدمت به مردم و اسلام و انقلاب اسلامی را در ظل توجهات حضرت ولیعصر و تحت رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری و پیروی مردم ولایت مدار عطا فرماید  و انقلاب مارا از گزند حوادث روزگار با لطف و عنایت حق تعالی مصون بدارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار