معاون حمل و نقل شهردار ارومیه اقدامات ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری برای خدمات رسانی به شهروندان در هفته های پایانی سال 95 را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۸۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶ 28 February 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

 مهندس ذاتی، معاون حمل و نقل شهردار ارومیه در خصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید نوروز و اقدام مردم به خرید عید، پیش بینی می شود که هسته مرکزی شهر در این ایام با افزایش بار ترافیکی مواجه شود.

وی افزود: در این راستا با هماهنگی های صورت گرفته با سازمانهای تابعه این معاونت، تدابیری اتخاذ شده که به بهترین نحو ممکن ناوگان حمل و نقل عمومی به شهروندان خدمات رسانی کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار ارومیه ادامه داد:  اقداماتی که درخصوص ناوگان حمل و نقل عمومی برای هفته های پایانی سال جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان صورت می گیرد شامل؛ تعمیر و رفع ایرادات فنی و ظاهری اتوبوس ها و تاکسی ها، فعالیت مستمر و مضاعف و آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل اعم از تاکسی و اتوبوس،  لغو و محدود کردن مرخصی های رانندگان برای حضور مستمر، نظارت جدی بازرسان و اکیپ های بازرسی در نقاط مختلف شهر، استقرار پرسنل ستادی به صورت کشیک در ایام تعطیلات، شیفت بندی اتوبوسهای بخش خصوصی و توجه جدی به نظافت و تمیزی بدنه و داخل اتوبوس ها و تاکسی ها می باشد.

به گفته ذاتی، در  روزهای آخر سال تدابیر ویژه ترافیکی نیز با هماهنگی شورای ترافیک استان برای روزهای پایانی سال اتخاذ  شده تا انشاء الله شاهد تسهیل عبور و مرور شهروندان در سطح شهر باشیم.

وی ضمن توصیه به همشهریان در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به جای خودرو شخصی، تاکید کرد: استفاده از خودرو شخصی در هفته های منتهی به عید  به ویژه در هسته مرکزی شهر باعث افزایش حجم ترافیک و کندی عبور و مرور می شود. لذا از همشهریان عزیز تقاضا داریم در این ایام حتی المقدور از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا ضمن کاهش آلودگی هوا به کاهش بار ترافیکی شهرمان هم کمکی کرده باشند.

معاون حمل و نقل شهردار ارومیه در پایان تاکید کرد: هدف مجموعه حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارائه خدمات مطلوب برای رفاه حال شهروندان است ولی این مهم بدون همکاری و همراهی مردم میسر نخواهد شد و از شهروندان عزیز می خواهیم، ضمن رعایت  قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، درصورت مشاهده هرگونه تخلف و کوتاهی در خدمات ناوگان حمل و نقل آن را به سامانه 137 و روابط عمومی های سازمان های تاکسیرانی (32359995) و اتوبوسرانی (32771952) اطلاع دهند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار