پدر توسعه فناوری اطلاعات در ایران:
پدر توسعه فرهنگی فناوری اطلاعات در ايران گفت: فعالان حوزه روابط عمومی با استفاده از فنآوری و دانش روز، خلاقیت و ابتکار و مخاطب شناسی و دادن مشاوره موفقیت در کار را برای خود و مدیران فراهم کنند.
کد خبر: ۴۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ 30 May 2015
گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری مهر از قزوین ، علی اکبر جلالی در دومین سمینار تخصصی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی با رویکرد توسعه و برند که ظهر جمعه با حضور مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی، سازمانها و شرکتها در سالن اجتماعات دانشکده علوم انسانی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار شده است اظهارداشت: روابط عمومی ها از نظر شکل و محتوا در حال تغییر و تحول هستند و کاربردهای آن دانش بنیان شده است.

جلالی بیان کرد: امروزه مشاغل دانش بنیان عامل تحولند و مدیران با درک جایگاه روابط عمومی ها باید از این نهاد به خوبی برای رسیدن به اهداف سازمانی استفاده کنند.

روابط عمومی ها مشاوری امین برای مدیران

وی یادآورشد: یکی از کارهای مهم روابط عمومی ها دادن مشاوره به روسا و مدیران سازمانها و دستگاههای اجرایی است و حضور موثر مدیران روابط عمومی در حوزه ارتباطات و تبلیغات و بازاریابی می تواند به تحقق اهداف آنها کمک کند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: مدیران روابط عمومی باید مخاطب شناسی را جدی بگیرند و چالش های این حوزه را بدانند و بتوانند راهکار موفقیت در حوزه کاری خود را پیشنهاد داده وعملیاتی کنند.

وی اضافه کرد: باید دنبال استفاده از فنآوری و دانش نوین در کار خود باشید و بدانید جهان آینده دنیای فنآوری است و دیگر نمی توانیم با فیلتر کردن سایت های مجازی از تبادل اطلاعات جلوگیری کنیم.

جلالی اظهارداشت: وقتی جهان از بازاریابی الکترونیک استفاده می کند ما هم باید کسب و کار نوین را بشناسیم و بدانیم جهان به کدام سو می رود و با رصد همه تحولات داخلی و جهانی خود را با آن هماهنگ کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار