امام جمعه سلماس:
امام جمعه سلماس گفت: وجود تفکرهای سیاسی مختلف در جامعه نباید منجر به این شود که دودستگی در جامعه به وجود آید.
کد خبر: ۴۱۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲ 05 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی از سلماس، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی ظهر امروز در آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه در سلماس، اظهار داشت: بقای انقلاب با حضور مردم در پای صندوق‌های رای است؛ وجود تفکرهای سیاسی مختلف در جامعه نباید منجر به این شود که دودستگی در جامعه به وجود آید.

وی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مطهری و روز معلم گفت: رسالت راستین معلم همان رسالت انبیا است و انسان سازی و کمال بخشی هدف معلم است و این هدف را در دین اسلام با نگاه به احکام شرعی اسلام که از کتاب الهی و پیامبر عظیم الشان (ص) و امامان معصوم (ع) برای انسان‌ا تعلیم شده است در می‌یابیم، آن جایی که در واجبات و مستحبات شرعی اسلام که به آن توصیه شده است برای انسان‌ها از نظر جسمی و روحی منفعتی وجود داشته و نهفته است و در محرمات و مکروهات مفسده‌ای وجود دارد.

امام جمعه سلماس گفت: حضور مردم در انتخابات و پای صندوق‌های رای یک تکلیف دینی و ملی است و از مردم می‌خواهیم برای بقای انقلاب اسلامی در انتخابات پیش رو شرکت کرده و با رعایت اخلاق اسلامی در انتخابات، آینده کشور و انقلاب اسلامی را تضمین کنند.

وی افزود: وجود تفکرات سیاسی متفاوت در انتخابات و کشور امری طبیعی است و این اختلاف نباید موجب دو دستگی میان مردم و مسئولان شود و تمامی کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و حامیان آنها بایستی با رعایت اخلاق و قانون و دوری از هتک حرمت، تهمت و افترا در تبلیغات خود و نامزدهای مورد حمایت‌شان موجبات برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم را فراهم سازند.

موسوی تصریح کرد: همه کسانی که چه به عنوان نامزد و چه حامی و طرفدار در انتخابات شرکت می‌کنند متعلق به یک مرز و بوم هستیم و همیشه در کنار هم بوده و خواهیم بود، پس بایستی در ایام انتخابات و زمان تعیین شده برای تبلیغات با رعایت اخلاق طوری رفتار کنیم که در آینده دچار شرمساری نگردیم.

امام جمعه سلماس گفت: امروز در کشور سرمایه عظیمی به نام "جوان" وجود دارد که والدین، مسئولان و خصوصا آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت این جوانان مسئول هستند، جوانان انقلاب اسلامی با الگو قرار دادن شهید جوان کربلا حضرت علی اکبر (ع)  و نثار خون‌شان برای این نظام و انقلاب امنیت و آرامش را برای کشور ارمغان آوردند و امروز شاهد هستیم این خون‌ها به هدر نرفته‌اند.

وی با اشاره به میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و روز سربازان گمنام، گفت: این سربازان در سال‌های اخیر خدمات ارزنده و شایسته نام‌شان برای ایران اسلامی ارائه کرده‌اند، انهدام 30 تیم تروریستی، خنثی کردن 108 بمب مغناطیسی، شناسایی 15  جلیقه انتحاری در سال 95 و 45 تنها گوشه‌ای از رشادت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) برای حفظ امنیت، جان و مال مردم ایران عزیز بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار