امام جمعه سلماس:
امام جمعه سلماس گفت: همه مسلمانان باید اسرائیل را دشمن خود بدانند چرا که این کشور غاصب همان طور که در فلسطین با نیرنگ وارد شده، خواستار نفوذ و غصب دیگر کشورهای اسلامی است.
کد خبر: ۴۴۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵ 23 June 2017


تابناک آذربایجان غربی -  امام جمعه سلماس گفت: همه مسلمانان باید اسرائیل را دشمن خود بدانند چرا که این کشور غاصب همان طور که در فلسطین با نیرنگ وارد شده، خواستار نفوذ و غصب دیگر کشورهای اسلامی است.

صهیونیزم بین الملل به دنبال غصب کشورهای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی در سلماس، حجت الاسلام سیدمحمد موسوی در خطبه های آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان، با گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار کرد: روز قدس از ماندگارترین یادگارهای امام خمینی (ره) در جهان اسلام است و امام راحل جمعه آخر ماه مبارک رمضان را برای دادخواهی مظلومان فلسطین به عنوان روز قدس تعیین کرد.

وی افزود: روز قدس روز بین المللی مبارزه با رژیم صهیونیستی است و امروزه نیز شاهد بیداری ملتها هستیم و در بسیاری از کشورهای اسلامی نیز راهپیمایی این روز بزرگ را برگزار می کنند.

امام جمعه سلماس با اشاره به حمایت رژیم صهیونیستی از تروریست ها در سوریه، عراق و یمن بیان کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس، به اسرائیل نشان دادند که تمام پلیدی های حاکمان این رژیم را می شناسند و خواستار از بین رفتن این رژیم هستند.

وی رسیدن نیروهای مردمی 2 کشور عراق و سوریه به مرزهای یکدیگر را با عنوان شکسته شدن کمرگروه تروریستی داعش یاد کرد و گفت: توطئه های آمریکا و آل سعود در قدرت داعش در منطقه خنثی شد و زمینه تامین امنیت در منطقه فراهم شده است.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر همبستگی و وحدت در مسیر ولایت و رهبری گفت: یکصدایی در کشور لازمه کار حاکمیت است و همه باید از انحراف اسلام و معارف دین جلوگیری کنند.
وی با تبریک نزدیک شدن عید فطر از مردم خواست تا حضور در مساجد و بندگی خداوند، تلاوت قرآن، بهره بردن از فیوضات تقوا و بندگی ادامه داشته باشد زیرا که دین اسلام در عمل به انسانها بها و ارزش می دهد.

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ؛ مردم شهرستان سلماس امروز با حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار