امام جمعه خاش سیستان و بلوچستان گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت یکی از دستاوردهای بسیار مهم دولت یازدهم در کشور و به ویژه در استان سیستان و بلوچستان است.
کد خبر: ۴۳۴۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱ 02 June 2017
حجت الاسلام غلامرضا دهقان روز پنجشنبه در دیدار با مدیران و کارکنان حوزه بهداشت و درمان خاش اظهار داشت: اجرای طرح تحول نظام سلامت در کنار به نتیجه رساندن پروژه های شاخص بهداشتی و درمانی از دستاوردهای مهم دولت در سیستان و بلوچستان است.
وی با ابراز خرسندی از پیشرفتها و موفقیت های حوزه سلامت شهرستان خاش گفت: توجه و اهمیت دادن به سلامت از مقوله های مهم در جامعه است.
وی افزود: سبک زندگی اسلامی و تغییر در شیوه و نوع رفتارها و عملکردها نسبت به زندگی در گرو وجود یک جامعه سالم و پویا است.
وی با تقدیر از فعالیتهای مدیر، مسئولان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان خاش آمادگی خود را برای هر گونه همکاری در زمینه اطلاع رسانی جمعی و ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مردم منطقه اعلام کرد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان خاش نیز در این نشست با تاکید بر به کار گیری تمامی ظرفیتها برای ارتقا و بهبود شاخص های سلامت این شهرستان گفت: پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت و پیگیری های مدیران و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان توانستیم به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنیم.
محمد رخشانی اظهار داشت: استقرار پزشک در تمامی روستاها و مناطق دور افتاده خاش برای ارائه خدمات درمانی به مردم، ساخت، تعمیر و تجهیز مراکز متعدد خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پانسیون پزشک، مراکز فوریتهای پزشکی، خانه های بهداشت، تجهیز و بهره برداری از بروزترین یونیت ها و تجهیزات دندانپزشکی در کلیه مراکز دندانپزشکی دولتی، راه اندازی کلینیک تخصصی با تعرفه های دولتی و بلوک زایمانی بیمارستان امام خمینی(ره) را از جمله موفقیت های شبکه بهداشت شهرستان خاش عنوان کرد.
به گزارش ایرنا مدیر شبکه بهداشت و درمان و موسسه آموزش عالی سلامت، رئیس مرکز شبکه بهداشت، رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) و شماری از مسئولان و کارکنان حوزه سلامت خاش عصر امروز با حجت الاسلام دهقان امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار