سعادت استاندار آذربایجان غربی در جمع جوانان گفت: دولت یازدهم در همه سطوح مدیریتی پیگیر حل مشکلات جوانان و رفع دغدغه های این قشر در همه ابعاد است
کد خبر: ۴۳۹۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶ 11 June 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:سعادت استاندار آذربایجان غربی در جمع جوانان  گفت: دولت یازدهم در همه سطوح مدیریتی پیگیر حل مشکلات جوانان و رفع دغدغه های این قشر در همه ابعاد است و این امر را تا حصول نتیجه به طور کامل دنبال می کند.

سعادت افزود: حضور در جمع جوانان و شنیدن سخنان و درد دل آنها شور و نشاط خاصی در بین مسئولان ایجاد می کند.

استاندار آذربایجان غربی گفت: نمایندگان جوانان در استان باید مشکلات را جمع بندی کنند و در اختیار ما قرار دهند تا مسئولان مربوطه این مشکلات را بررسی کرده و در اختیار دولت بگذاریم که در این صورت سرعت رسیدگی به این دغدغه ها بیشتر می شود.

وی با اشاره به اینکه جوانان از ارکان اصلی تداوم حرکت پرقدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می روند، افزود: حضور متحد و منسجم جوانان تداوم اقتدار کشور را موجب می شود و باید این روند همدلی روز به روز در جامعه به ویژه در بین نسل جوان بیشتر شود.

محمد خزائی مدیر فرهنگسرای جوان ارومیه و مشاور استاندار آذربایجان غربی نیز در این نشست با اشاره به اینکه گفت و گوی بی واسطه مسئولان و جوانان به صورت روشنگرانه و مستقیم از اهداف تشکیل این جلسه است، ادامه داد: مسئولان نسبت به خواسته های جوانان و نخبگان جامعه پاسخگو هستند و باید از ایده ها و پیشنهادهای ناب این قشر در پیشبرد روند توسعه ای کشور و استان بهره برد.

در ادامه این نشست نمایندگانی از جوانان و دانشجویان به بیان مشکلات و خواسته های جوانان پرداختند که زمینه سازی برای اشتغال جوانان ،توسعه امکانات رفاهی و گردشگری استان از جمله مهم ترین مطالبات جوانان بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار