پیروی تولید نسل جدید سدان های سری 5 و 7، ب‌ام‌و در حال تلاشی سخت برای اتمام کارهای مربوط به نسل جدید سری 3 می‌باشد.
کد خبر: ۴۳۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 12 June 2017

به گزارش تابناک : عکاسان صنعتی تصاویر متعددی از نسخه‌های پیش‌تولیدی این خودرو را منتشر کرده‌اند اما جزئیات مربوط به این سدان محبوب کم بوده‌اند. مجله AMS گزارش داده که نسل جدید سری 3 حدود 6 سانتی‌متر طویل‌تر از نسل فعلی خواهد بود که حدود 2 سانتی‌متر آن به دلیل فاصله بیشتر بین محورهاست.


انتظار می‌رود کابین نیز تغییر کند و از تعداد دکمه‌ها کاسته شود. این خودرو به جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی iDrive برند مجهز خواهد بود و در نسخه‌های فول تر خود از نشان دهنده‌های دیجیتال استفاده خواهد کرد.


ب‌ام‌و تلاش زیادی برای تولید خودروهایی سبک‌تر داشته و سری 3 نیز از این قضیه مستثنا نیست. این خودرو از پلتفرم CLAR استفاده کرده و گفته می‌شود حدود 40 کیلوگرم سبک‌تر از نسل فعلی خواهد بود.


پیشرانه‌های متنوعی عرضه خواهند شد و بر مبنای برخی شایعات پیشرانه‌های 3، 4 و 6 سیلندر در دسترس خواهند بود. مدل‌های بنزینی افزایش قدرت کوچکی خواهند داشت و مصرف سوخت آن‌ها نیز کم خواهد شد. همچنین نسخه پلاگین هیبریدی با محدوده حرکتی 50 کیلومتری (در حالت الکتریکی) ارائه خواهد شد.


خریدارانی که به دنبال مدل‌های قدرتمندتر هستند خواهند توانست مدل 340i M پرفورمنس را انتخاب کنند که برای رقابت با مرسدس C43 AMG طراحی شده است. همچنین مدل 340d M پرفورمنس با سیستم چهار چرخ محرک و پیشرانه دیزلی 315 اسبی از سایر گزینه‌ها خواهد بود.


نسل جدید ب‌ام‌و M3 در حال توسعه بوده و گفته می‌شود پیشرانه الکتریکی آن بین پیشرانه درون‌سوز و گیربکس قرار خواهد گرفت. این خودرو سیستم الکتریکی 48 ولت نیز خواهد داشت. همچنین قطعات سبک‌وزن اضافی در آن بکار خواهد رفت و خروجی حدود 450 اسبی در آن به چشم خواهد خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار