فرماندار کوهبنان:
فرماندار کوهبنان گفت: به‌زودی تیم دوچرخه‌سواری شورای اداری شهرستان کوهبنان فعالیت خود را آغاز می‌کند تا هفته‌ای یک روز مدیران ادارات با دوچرخه در محیط کار حاضر شوند.
کد خبر: ۴۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱ 10 June 2015
 محمدرضا مهدلو صبح امروز در دیدار مسئولان هیئت‌های ورزشی کوهبنان اظهار داشت: اسلام هم به ورزش روح و هم به ورزش جسم توجه ویژه‌ای دارد، لذا نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) به‌ عنوان پرچمداران این عرصه خود ورزش می‌کردند و مردم را به ورزش توصیه می‌کردند.

فرماندار کوهبنان ادامه داد: نبی مکرم اسلام (ص) به والدین توصیه داشتند که به فرزندان خود ورزش را آموزش دهید و مولای متقیان علی (ع) نیز به عنوان اسوه و الگویی تمام‌عیار برای جامعه ورزشی است، لذا ورزشکاران باید ضمن حضور در میادین و تلاش برای کسب عنوان‌های برتر مروت و جوانمردی خود را تقویت کنند.

مهدلو ابراز داشت: اگر امروز نام پوریای ولی و تختی ورد زبان‌هاست و در هر خطه و شهری یک فضای ورزشی مزین به نام تختی است، به‌واسطه ورزشکار بودن صرف نیست، بلکه این انسان وارسته حتی در صحنه رقابت و قهرمانی هم جوانمردی را سرلوحه کار خویش قرار داده بود.

فرماندار کوهبنان گفت: ضرورت دارد در کنار ورزش، جسم انسان به ورزش روح نیز توجه داشته باشد، لذا بسیاری از ورزشکاران قبل از ورود به میدان رقابت با خواندن نماز و دعا روح و روان خود را آماده رقابت می‌کنند و یا در زمان رقابت به امام علی (ع) و ابوالفضل العباس (ع)  متوسل می‌شوند و از آنها در راه رسیدن به هدف کمک می‌طلبند.

وی تاکید کرد: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و توجه ویژه مقام معظم رهبری در ارسال پیام تبریک و ملاقات حضوری با ورزشکاران قهرمان ورزش به جایگاه واقعی خود رسیده، لذا شاهد اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف ورزش ملی و جهانی هستیم.

فرماندار کوهبنان یادآور شد: باید برنامه‌های ورزشی به گونه‌ای باشد که زمینه جذب جوانان و نوجوانان را رقم بزند، لذا برگزاری کلاس‌های آموزشی و دوره‌های داوری درجه سه باید در شهرستان مدنظر قرار گیرد و ورزشکاران قهرمان به نحو شایسته‌ای مورد تقدیر و تشویق قرار گیرند.

وی گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده به‌زودی تیم دوچرخه‌سواری شورای اداری شهرستان فعالیت خود را آغاز می‌کند تا هفته‌ای یک روز مدیران ادارات با دوچرخه در محیط کار حاضر شوند که این مهم زمینه را برای تشویق و ترغیب سایر شهروندان رقم می‌زند.

مهدلو همچنین از تدوین برنامه حضور در بین ورزشکاران خبر داد و افزود: در ساعت‌های غیراداری و شب‌ها قصد داریم با حضور در جمع ورزشکاران در فضاهای ورزشی شهرستان از نزدیک در جریان مشکلات ورزشکاران قرار گیریم.

وی تاکید کرد: ورزشکاران باید مراقب رفتار، گفتار، کردار و پوشش خود باشند، چراکه بسیاری از جوانان و نوجوانان ورزشکاران را به‌عنوان الگوی خویش قرار می‌دهند و از طرفی مردم هم به قضاوت در مورد ورزش و ورزشکاران توجه دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار