مدیر کل امور زنان وخانواده استانداری گفت: تلاش در جهت برداشتن و رفع موانع کارآفرینی به ویژه حمایت از زنان سرپرست خانوار از رسالت های اداره کل بوده و در این زمینه با تمام توان گام بر می دارد.
کد خبر: ۴۸۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 02 September 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی،خانم تاجفر در بازدید بانوان خبرنگار از این واحد کارآفرینی که به همت امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی ترتیب یافت، گفت: تلاش در جهت برداشتن و رفع موانع کارآفرینی به ویژه حمایت از زنان سرپرست خانوار از رسالت های اداره کل بوده و در این زمینه با تمام توان گام بر می دارد.

وی افزود: اگر هم افزایی بین دستگاهی صورت گیرد، می توان بانون کارآفرین و سرمایه گذار را در مسیرهای مورد نظر و شایسته هدایت کرد. 

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تصریح کرد: در جامعه اي که مشارکت زنان در زمينه ي اشتغال و فعاليت هاي اقتصادي بيشتر باشد، رفاه اجتماعي نيز بيشتر خواهد بود، زيرا مشارکت زنان در بازار کار، موجب افزايش سطح توليد، افزايش درآمد سرانه و در نتيجه سبب افزايش رفاه اجتماعي کل جامعه مي شود.

تاجفر خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از کار خیر این زوج جوان، شرکت گاز برای گاز‌رسانی و سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه برای گل‌کاری و گسترش فضای سبز آن قول مساعد دادند.

باغ رستوران آریانا در انتهای کمربندی خاتم‌الانبیاء پشت اداره منابع طبیعی نرسیده به جاده سرو خیابان لطفی پایین‌تر از خدمات موتوری شهرداری واقع شده است.

گفتنی است باغ رستوران آریانا با هدف ایجاد اشتغال برای بانوان سرپرست خانوار، معتادان بهبود یافته، کارتن خواب‌ها آغاز به کار نموده و در آن باغ انواع غذاها، محصولات و ترشیجات خانگی دستپخت بانوان سرپرست خانوار عرضه می‌شود. 

همچنین غذاهایی که در این مکان ارائه می شود به صورت ارگانیک تهیه و به صورت طبیعی و سنتی به خانواده ارائه خدمات داده می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار