بازرس ویژه و مشاور وزیر آموزش وپرورش خبر داد؛
بازرس ویژه و مشاور وزیر آموزش وپرورش گفت: دو مدرسه آسیب دیده در اغتشاشات منطقه اسلام آباد ارومیه به زودی وارد چرخه آموزشی می شوند.
کد خبر: ۵۱۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶ 24 October 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي،حسین بزرگی زاده  بازرس ویژه و مشاور  وزیر آموزش وپرورش که برای بررسی حادثه مدرسه راه شهدای ارومیه در این شهرستان حضور پیدا کرد گفت: شرایط بازسازی مدارس آسیب دیده در جریان اغتشاشات دیروز در منطقه اسلام آباد ارومیه به خوبی پیش می رود و با کمک اداره کل  نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی  یکی از مدارس آسیب دیده از روز شنبه وارد چرخه آموزشی می شود .

بزرگی زاده افزود: مدرسه راه شهدا نیز که در این جریان آسیب بیشتری دیده است  ظرف یک هفته بازسازی و با نظر شورای تامین استان به فعالیت های آموزشی خود باز خواهد گشت.

وی تصریح کرد: صبح امروز وزیر آموزش وپرورش در پیام تلفنی از کادر آموزشی مدرسه راه شهدا که در جریان حادثه دیروز از نظر روحی وروانی آسیب دیده بودند دلجویی کرد.

نماینده تام الاختیار وزیر آموزش و پرورش برای بررسی حادثه مدرسه راه شهدای ارومیه  گفت: برخورد با خاطیان این حادثه برعهده قوه قضائیه ونیروی انتظامی است ولیکن وزارت آموزش وپرورش با گرفتن وکیل بطور جدی این مسئله را پیگیری خواهد کرد.

منبع/باشگاه خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار