کاهش ۲۲ درصدی حجم معاملات؛
در هفته گذشته افزون بر به ۱۳ میلیون سهم از سهام شرکت‌های بورسی و فرا بورسی در تالار بورس منطقه‌ای استان در ارومیه خرید و فروش شد.
کد خبر: ۵۱۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸ 28 October 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي،وحید جوادی مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی ارزش معاملات سهام را ۶۸ میلیارد و ۵۳۵ میلیون و ۸۴۷ هزار و ۷۴۴ ریال اعلام کردو افزود: درهفته گذشته تعداد ۱۳ میلیون و ۵۰۸ هزار و ۱۹۰ سهم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در تالار بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی، داد و ستد شد.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: در هفته‌ای که گذشت حجم خرید و فروش سهام از نظر تعداد نزدیک به ۳ میلیون و ۷۴۰ هزار و ۴۵۲ سهم کاهش یافت که کاهش بیش از ۲۲ درصدی را نسبت هفته چهارم مهرماه نشان می‌دهد.

وی افزود: این میزان سهام معامله شده مربوط به ۱۵۹ شرکت است که توسط ۱۳ کارگزار در ۱۷ ایستگاه معاملاتی مورد معامله قرار گرفته است.

جوادی افزایش شاخص در بازار بورس منطقه‌ای استان را نیز یاد آور شد و گفت: شاخص کل بازار بورس با ۸۶۸ واحد افزایش به ۸۶ هزار و ۶۳۶ واحد و شاخص کل بازار فرابورس هم با ۱۸ واحد کاهش به ۹۴۶ رسید.

به گفته مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی در هفته‌ای که گذشت تعداد ۱۶ میلیون و ۳۴۹ هزار و ۸۸۸ سهام از پنج شرکت استان به ارزش افزون بر ۴۵ میلیارد و  ۳ میلیون ریال در تالار‌های بورس و فرابورس کشور خرید و فروش شد.

انتهای پیام/ب

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار