نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: برپایی نمازهای جمعه و جماعت نمود انقلاب اسلامی بوده و نقش آن در اتحاد نیروهای انقلاب حائز اهمیت است.
کد خبر: ۵۱۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ 29 October 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي،حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی عصر روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مرزی پلدشت بر شناسایی عوامل اتحاد مسلمانان تاکید کرد و افزود: همه باید تابع ولایت فقیه باشیم زیرا تبعیت از ولایت فقیه نیز عامل وحدت و یکپارچگی ملت ایران به شمار می رود.
نماینده ولی فقیه در استان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود خدمت به مردم و حل مشکلات آنان را از بزرگ ترین عبادت ها خواند و از مسئولان خواست تا در جهت خدمت به مردم و گره گشایی جوانان تلاش کنند.
حجت الاسلام وحید طالبی، امام جمعه پلدشت هم در این جلسه با اشاره به ظرفیت های مهم آب و خاک و پایانه مرزی در این شهرستان، توجه بیشتر مسئولان شهرستانی واستانی را خواستار شد و گفت: در گذشته به ظرفیت های این شهرستان توجه نشده است.
اکبر عبدالله نژاد، فرماندار پلدشت نیز از پایان عملیات گازرسانی به 12 روستای این شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: عملیات گازرسانی به 28 روستای این شهرستان نیز به تازگی آغاز شده است.
امام جمعه ارومیه همچنین در دیدار با روحانیان شیعه و سنی پلدشت که در دفتر امام جمعه این شهرستان ترتیب یافت با اشاره به همزیستی مسالمت آمیز اقوام مختلف در آذربایجان غربی این استان را نماد اتحاد، وحدت و یکدلی ملت ایران در خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی دانست و گفت: یکی از ویژگی های مهم علما داشتن علم توام با تقواست و علما باید احکام الهی را به نحوی احسن به مردم انتقال دهند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در سفر به شهرستان پلدشت در مزار شهدای این شهر نیز حضور یافت و با نثار فاتحه به مقام شهدا ادای احترام کرد.
شهرستان پلدشت در 285 کیلومتری شمال مرکز آذربایجان غربی واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار