همزمان با سراسر کشور صورت گرفت
تابناک چهارمحال وبختیاری- رزمایش عملی آشنایی با پدافند غیرعامل در محیط مدرسه، با هدف آموزش و مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه، در مدارس شهرستان سامان برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۷۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 30 October 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- رزمایش عملی آشنایی با پدافند غیرعامل در محیط مدرسه، با هدف آموزش و مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه، با همکاری نهادهای عضو ستاد مدیریت‌ بحران از جمله جمعیت هلال‌احمر، آتش‌نشانی، اورژانس 115، نیروی‌انتظامی، بهزیستی، شهرداری، بسیج و سپاه در شهرستان سامان برگزار شد.

محمد دهقانی در این رزمایش اظهار کرد: این رزمایش با هدف آگاهی‌بخشی و دانش‌افزایی در حوزه دانش‌آموزی در زمینه خروج اضطراری، پناه‌گیری، اطفای حریق، حمل‌ مصدوم و کمک‌های اولیه برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان با بیان اینکه دانش‌آموزان چگونگی پدافند غیرعامل مانند حوادث طبیعی و غیرطبیعی و دفاع غیرنظامی در برابر تهاجم دشمن را فرا می‌گیرند، افزود: این روز،بهترین فرصت برای دانش‌آموزان جهت کسب آمادگی کافی در مواجهه با هرگونه خطرات احتمالی است.

وی ادامه داد: موضوع پدافند غیرعامل از مهمترین موضوعات کشور است، که کسب این نوع آمادگی از دوران کودکی و نوجوانی می‌تواند نقش موثری در زندگی تک‌تک این دانش‌آموزان داشته باشد.

دهقانی یادآور شد: رزمایش عملی پدافند غیر عامل در 70 واحد آموزشی شهرستان سامان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار