نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس:
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس گفت: رکود اقتصادی حاکم برکشور ناشی از واردات بی رویه کالا به کشور است که در بازار اثرگذار بوده و سبب عدم قدرت و رقابت پذیری بین سیستم های تولیدی داخلی شده است.
کد خبر: ۵۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵ 29 June 2015
سید سعید زمانیان در آیین تجلیل از سرمایه گذاران و تولید کنندگان برتر استان گفت: لازم است همه مسئولین اجرایی از تولید کنندگان حمایت کنند تا در این راستا بتوان به توسعه استان نیز کمک کرد.

وی با اشاره به اینکه حمایت از صنایع کوچک یک امر ضروری است عنوان کرد: مشکل اصلی صنایع کوچک حمایت های بانکی است که لازم است در این خصوص رسیدگی لازم صورت گیرد.

زمانیان یاد آور شد: رکود اقتصادی حاکم برکشور ناشی از واردات بی رویه کالا به کشور است که در بازار اثرگذار بوده و سبب عدم قدرت و رقابت پذیری بین سیستم های تولیدی داخلی شده است.

وی با اشاره به اینکه برخورد مقطعی و تک تک همچنین فریز کردن معوقات بانکی در مقطع زمانی خاص بهترین راه برون رفت واحدهای تولیدی استان از مشکلات است اظهار داشت : برخی واحدهای تولیدی بدلیل تولید انبوه کالا وعدم خروج آن از کشور دچار مشکلات مالی هستند که نیاز به حمایت دولت و بانک‌ها دارد.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت:چهار محال و بختیاری از داشتن صنایع بزرگ محروم بوده در نتیجه زیر ساخت های توسعه آن مطلوب نمی باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار