مدیر آب و فاضلاب شهری خوی تعداد کل انشعابات فاضلاب در این شهر را 44 هزار و 700 فقره اعلام کرد و گفت: در حال حاضر نزدیک به 60 درصد جمعیت شهر تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد.
کد خبر: ۷۱۵۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱ 16 February 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سلطانعلی ولیزاده روز شنبه  افزود: در 10 ماهه نخست سال جاری تاکنون 2 هزار و 400 انشعاب فاضلاب به مشترکان واگذار شده که بیش از یکصد انشعاب بیشتر از برنامه زمانبندی است.
وی تعداد اشتراک واگذار شده فاضلاب را بیش از سه هزار و 480 فقره اعلام کرد و افزود: این امر بیانگر رویکرد آبفای خوی به تشویق مردم به استفاده از شبکه فاضلاب است.
وی در ادامه با اشاره به واگذاری بیش از 2 هزار و 180 فقره انشعاب آب در سال جاری اظهار داشت: در این زمینه نیز طبق برنامه پیش رفتیم و تا رسیدن به نقطه نهایی برنامه سال 1397فاصله چندانی نداریم.
مدیرآب و فاضلاب خوی از واگذاری بیش از چهار هزار و 500 فقره انشعاب آب و فاضلاب از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
ولیزاده تعداد کل انشعابات آب شرکت را نیز بیش از 85 هزار فقره اعلام کرد و افزود: در حال حاضر 100 جمعیت شهری شرکت آب و فاضلاب خوی شامل شهرهای خوی، فیرورق، ایواوغلی، دیزج دیز و قطور از شبکه آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند هستند.
به گزارش ایرنا 39 هزار و 854 انشعاب فاضلاب شهری در خوی وجود دارد و طول شبکه فاضلاب در این شهرستان 317 هزار و 862 متر است؛ خوی با 385 هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی قرار گرفته و دومین شهر پرجمعیت استان است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار