در نشست خبری شهرداری خوی مطرح شد
به گزارش تابناک آذربايجان غربي ، شهردار با اعلام اين خبرافزود: پروژه تقاطع غیرهم سطح میدان جهاد خوي با ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی با 470 متر طول و 19 متر و 60 سانتيمتر عرض و داراي 6دهنه، متناسب با استانداردهای بین المللی در حال انجام است.
کد خبر: ۷۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵ 05 August 2015
به گزارش تابناک آذربايجان غربي ،درنشست خبري شهرداري خوي که با حضور نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر و خبرنگاران درشهرداري تشکیل شده بود، شهردار با اعلام اين خبرافزود: پروژه تقاطع غیرهم سطح میدان جهاد خوي با ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی با 470 متر طول و 19 متر و 60 سانتيمتر عرض  و داراي 6دهنه، متناسب با استانداردهای بین المللی در حال انجام است.  

محبوب تيز پازنياري با اشاره به افتتاح اولين پارک بانوان شهرستان خوي اشاره کرد و افزود: اخیراً پارک بانوان خوی افتتاح شده که این پارک در این مقیاس، اولین پارک مخصوص خواهران در کشور است که دارای امنیت بیشتر و استخر قایقرانی بزرگ ویژه بانوان و زمین چمن فوتبال است.

وي ادامه داد: احداث پارک سلامت در منطقه محروم و حل مشکلات معارض آن، تجهیز پارک طوبی و احداث انواع زمین ورزشی در مجاورت پارک طوبی در منطقه محروم تخته پل و آسفالت، جدول گذاری در این مناطق از برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری است.

شهردارخوي درادامه به پروژه هاي ديگر شهرداري اشاره کرد وگفت: ۱۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان امام هزینه شده است، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای اصلاح میدان امام حسین(ع) اعتبار تخصیص داده شده و همچنین برای اصلاح میادین هواشناسی، معلم و شیخ نوایی در سال جاری اقدام خواهد شد.

محبوب تيز پازنياري به پروژه هاي درحال ساخت ناتمام شهرداري اشاره کرد وگفت: احداث آمفی تئاتر رو باز، پل رودخانه قودوق بوغان، بازار روز میوه با هدف ساماندهی دست فروشان، احداث مدرسه ۷ کلاسه شورا و شهرداری، عملیات احداث ساختمانصداوسیما با ۷۵درصد پیشرفت فيزيکي ، سرویس بهداشتی تفرجگاه فنایی و احداث تلویزیون بزرگ شهری در پارک ملت از جمله مهمترین پروژه های درحال ساخت و اتمام شهرداری خوی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار