تصویر تازه منتشر شده از فریم میانی گوشی iPhone XI نشان می‌دهد که این گوشی قرار است با پنل دوربین بزرگی تولید شود.
کد خبر: ۷۳۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷ 05 April 2019

 به تازگی، عکسی در فضای مجازی منتشر شده است که گفته می‌شود متعلق به فریم میانی نسل بعدی آیفون شرکت اپل است و از رندرهایی که تا به حال برای این گوشی منتشر شده، پشتیبانی می‌کند. فریم میانی معمولا بخش اصلی طراحی یک گوشی است که اجزای اصلی مانند مادربرد، فریم اصلی، باتری و صفحه نمایش را نگه می‌دارد. در این صورت، مشاهده می‌کنید کهiPhone XI قرار است دارای دوربین سه‌گانه‌ای باشد که طراحی جدیدی دارد و در گوشه سمت چپ پنل پشتی این گوشی قرار خواهد گرفت.

در این تصویر، مشاهده می‌کنید که سه حفره گرد برای دوربین‌های معمولی، اولترا-واید و تله‌فوتو برای iPhone XI در نظر گرفته شده است. یک حفره مربعی شکل هم برای فلش LED آن خواهد بود و دیگری برای یک سنسور سه بعدی مانند سنسور Time-of-Flight برای نسل بعدی آیفون انتخاب شده است. روی این فریم یک حفره بزرگ هم دیده می‌شود که به احتمال زیاد برای قرار دادن فناوری شارژ بی‌سیم در این قسمت است.

آیفون بعدی دارای یک دوربین سه‌گانه بزرگ خواهد بود +عکس

با منتشر شدن این عکس در فضای مجازی، یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی توییتر و Weibo تصویری مفهومی از گوشی آینده اپل به اشتراک گذاشته است تا بتوان بهتر این فریم را درک کرد. البته باید این را هم در نظر گرفت که این تصاویر تنها بر اساس شایعات حولiPhone XI به دست آمده‌اند و احتمال دارد محصول نهایی اپل ظاهری متفاوت داشته باشد چرا که همیشه گوشی‌های آیفون ظاهری بهتر از رندرهای اولیه خود دارند.

آیفون بعدی دارای یک دوربین سه‌گانه بزرگ خواهد بود +عکس

آیفون بعدی دارای یک دوربین سه‌گانه بزرگ خواهد بود +عکس

هنوز روزهای اولی است که شایعاتی درباره iPhone XI می‌شنویم و با قرار گرفتن در فصل تابستان انتظار می‌رود خبرها و شایعه‌های بیشتری از این گوشی به دست آوریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار