مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ هزار نفر در سراسر استان در طرح جمع‌خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان شرکت کردند، گفت: سال گذشته نیز ۷ هزار نفر در دوره‌های آموزش روان‌خوانی شرکت کردند.
کد خبر: ۷۵۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱ 24 June 2019

شرکت بیش از ۴۰ هزار نفر در جمع‌خوانی قرآن در آذربایجان غربی
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد داداش‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، صبح امروز، ۳ تیر ماه، در نشست هم‌اندیشی و خبری، اظهار کرد: هرچه ارتباط با رسانه‌ها بیشتر باشد، بسیاری از فعالیت‌های دینی نیز آسان‌تر خواهد شد، سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی در ۱ تیر اهدافی داشت که در طول چهل سال با وجود تمامی امکانات کم، بسیار مردمی عمل کرده است. 
وی ادامه داد: در هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی - تبلیغی و موسسات قرآنی هرجا که مردم جمع می‌شوند، ما وظیفه می‌دانیم تا نسبت به اعزام مبلغان و روحانیان اقدام کنیم، هدف ما این است که نوع نگاه رسانه‌ها به تبلیغات اسلامی مشخص شود و اینکه انتظار رسانه‌ها از سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک سازمان دینی چه میزان است.
داداش‌زاده با اشاره به اینکه رسانه‌ها در میان مردم هستند و نوع نگاه آنها از دید مردم می‌تواند در رفع مشکلات سازمان تبلیغات اسلامی بسیار تاثیرگذار باشد، خاطرنشان کرد: باید تعامل دوسویه میان تبلیغات اسلامی با رسانه‌ها برقرار شود و نتیجه آن را نیز در میزان رضایت مردم مشاهده کنیم، در هر مناسبت که حاکمیتی وارد شده‌ایم، با مشکل برخورد کرده‌ایم و حاکمیت نمی‌تواند با امکانات خوب برنامه‌های مناسبی اجرا کند.
وی با بیان اینکه ۲۳۰ پایگاه بوستان معرفت در تابستان در اجرای طرح اوقات فراغت فعالیت خواهند کرد، تصریح کرد: مسائل فرهنگی کشور باید پیوست اقتصادی داشته باشند و بیش از ۴۰ هزار نفر در سراسر استان در طرح جمع‌خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان شرکت کردند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: طی سال گذشته نیز ۱۵ کارگاه سبک زندگی قرآنی برگزار شد و ۷ هزار نفر نیز در دوره‌های آموزش روان‌خوانی شرکت کردند و همچنین در راستای تبیین جریان گام دوم انقلاب اسلامی نیز برای ۲ هزار نفر برنامه برگزار شد.
وی یادآور شد: با همکاری تبلیغات اسلامی و بنیاد برکت نیز برای ۴۳ زوج جهیزیه تدارک دیده شده است که طی هفته‌های آتی اهدا خواهد شد.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار