کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه از جمعه به تدریج شاهد کاهش تدریجی دما در استان خواهیم بود، گفت: از روز شنبه این روند کاهشی دما، محسوس‌تر شده و دمای هوای استان چهار تا پنج درجه کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۷۶۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ 02 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی  یاسر اشتاد با اشاره به شرایط جوی هوا، اظهار کرد: طبق آخرین نقشه‌‌های پیش‌یابی، نشان‌دهنده جوی آرام و صاف طی امروز است و از لحاظ دمایی نیز دیروز تغییرات قابل توجهی در استان روی نداد.

وی افزود: همچنین از بعد از ظهر فردا افزایش ابر و رگبار پراکنده در برخی مناطق شمالی استان و افزایش  سرعت باد در مناطق جنوبی استان دور از انتظار نخواهد نبود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه از جمعه به تدریج شاهد کاهش تدریجی دما در استان خواهیم بود، بیان کرد: از روز شنبه این روند کاهشی دما، محسوس‌تر شده و دمای هوا چهار تا پنج درجه کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه پلدشت با ۴۳ درجه گرمترین شهر استان در طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است، عنوان کرد: اشنویه با ۱۲ درجه بالای صفر خنک‌ترین شهر استان بود.

اشتاد تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ارومیه، در گرمترین ساعات ۳۶ درجه بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات ۱۶ درجه بالای صفر را تجربه کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار