کوماسی : معافیت مالیاتی در نظر گرفته شده توسط قانون برای گسترش و توسعه واحدهای تولیدی در مناطق کمتر توسعه یافته استان، ابزار قدرتمندی برای توسعه عدالت اجتماعی است.
کد خبر: ۷۷۳۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲ 19 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی: مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی گفت: ۳۵ درصد رشد درآمدهای مالیاتی در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از طریق شناسایی مؤدیان جدید، فرارهای مالیاتی و دریافت معوقات بوده است.

حسن کوماسی با اشاره به اینکه مالیات ابزاری برای هدایت سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود، اظهار کرد: معافیت مالیاتی در نظر گرفته شده توسط قانون برای گسترش و توسعه واحدهای تولیدی در مناطق کمتر توسعه یافته استان، ابزار قدرتمندی برای توسعه عدالت اجتماعی است.

وی با تاکید بر لزوم حل مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی استان، افزود: ۳۵ درصد رشد درآمدهای مالیاتی در آذربایجان‌غربی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از طریق شناسایی مؤدیان جدید، فرارهای مالیاتی و دریافت معوقات بوده و برای تأمین درآمدهای کشور بر بخش تولید فشاری وارد نمی‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی با ابراز خرسندی از توسعه پتروشیمی ارومیه و رسیدن این شرکت به مرحله سوددهی، بر ضرورت بررسی پرونده این واحد تولیدی در حداقل زمان ممکن و پیش از مرحله ارجاع به هیأت‌های حل اختلاف تأکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار