رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجا‌ن‌غربی گفت: بسیج رسانه در کنار سایر تشکل‌های صنفی برای رشد و تقویت جایگاه رسانه در تلاش است.
کد خبر: ۷۷۳۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸ 19 August 2019

به گزاش تابناک آذربایجان غربی؛محمد مهرزاد صدقیانی امروز در نشست با خبرنگاران در ارومیه اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی و بازی‌های مدرن زمانه همواره به‌دنبال جذب و حمایت اصحاب رسانه برای تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی و تربیت خبرنگار انقلابی همچنین حرفه‌ای عمل کردن به‌منظور حفظ و صیانت از انقلاب و آرمان‌های انقلاب و همچنین جامع عمل پوشاندن به منویات حضرت امام خامنه‌ای بوده است.

وی به رسالت مهم سازمان بسیج رسانه اشاره کرد و افزود: توسعه شبکه رسانه‌ای و مطالبه‌گری بسیج، افزایش سطح سواد رسانه و مجازی، حمایت از فعالان رسانه و تلاش در کاهش آسیب‌های اجتماعی رسانه‌ای و حمایت از این فعالان در آذربایجان‌غربی از جمله وظیفه و نقش بسیج رسانه در تمام شهرهای سراسر استان است.

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌غربی با اشاره به رسالت خبرنگاران در کشور خاطرنشان کرد: خبرنگاران در مقابل حاکمیت، دولت و ملت، اخلاق، وحدت، باور و اعتقادات ملی و ارزش‌های دینی و اسلامی و مقابل امنیت ملی مسؤول هستند و باید در این راستا تلاش بیشتری انجام دهند.

وی بر ضرورت حفظ و تقویت جایگاه این قشر از جامعه تأکید و تصریح کرد: بسیج رسانه در کنار سایر تشکل‌های صنفی برای رشد و تقویت جایگاه رسانه در تلاش است.

 صدقیانی با بیان اینکه امروز در آستانه جنگ بزرگ تمام‌عیار اقتصادی قرار داریم، که در آن از بستر رسانه‌ها و فضای مجازی سختی‌های زیادی به‌مردم تحمیل می‌شود، افزود: سنگرها عوض‌ شده، به‌طوری‌که با تغییر مرزها، هویت و باورها، سنگر جنگ سخت امروز در جنگ نرم تعریف‌ شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌غربی اظهار کرد: امروزه بانوان بیشترین فعالیت را در فضای مجازی دارند و تاثیرگذاری رسانه‌های بیگانه بر بانوان، قابل چشم پوشی نیست و باید سواد رسانه ای را در بین اقشار مختلف ارتقا دهیم.

 وی به فعالیت‌های سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌غربی اشاره کرد و گفت: بسیج رسانه آخرین قشر 22 گانه بسیج است که از سال ۹۲ کار خود را آغاز کرده و دارای جامعه هدف 550 نفر است که با 229 نفرعضو 41 درصد جامعه هدف را پوشش داده است و امسال با ارزیابی عملکرد توسط واحد‌های مختلف زیربط با 15 پله صعود در جایگاه هفتم کشوری در بین سازمان‌ها بسیج رسانه سایر استان‌ها قرار گرفته‌ایم.

 صدقیانی افزود: عمده اعضای این سازمان را جوانان تحصیل کرده از خبرنگاران، مدیران‌مسؤول، دبیران ‌رسانه‌ها، تصویربرداران، طراحان، امور توزیع، کارشناسان و فعالان فضای مجازی تشکیل داده‌اند.

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌غربی به برنامه‌های سازمان در سال آتی اشاره و خاطرنشان ساخت: برگزاری دوره‌های آموزش اخلاق رسانه‌ای، برگزاری دوره‌های اموزش خبرنگاری و برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌غربی در شش ماهه دوم سال‌جاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار