سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم ایمن سازی کامل کارگاه‌های حاشیه محورهای مواصلاتی استان گفت: بریدگی های غیر ایمن و غیر مجاز باید در راستای جلوگیری از تصادف‌های احتمالی حذف شود.
کد خبر: ۷۷۳۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ 20 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی : پیمان آرامون امروز در چهارمین جلسه کمیسیون ایمنی حمل و نقل و راه‌های آذربایجان‌غربی اظهار کرد: جداسازی جاده‌های ۲ بانده، افزایش روشنایی محورهای پرتصادف، توجه به ایمنی مدارس حاشیه جاده‌ها، ایمن‌سازی کارگاه‌های حاشیه جاده و حذف بریدگی‌های غیرایمن از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر جداسازی جاده‌های ۲ بانده استان با هدف جلوگیری تصادفات «شاخ به شاخ» اضافه کرد: برای روشنایی محورهای پر تصادف نیز اعتبار لازم در اختیار شرکت برق استان قرار داده شده که امیدواریم این امر به اولویت کاری این شرکت تبدیل شود.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی ادامه داد : حفظ ایمنی دانش آموزان مدارس حاشیه جاده ها نیز بسیاری ضروری بوده و نیازمند توجه ویژه ای است و می توان در کنار اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای ایمن سازی این نوع  مدارس، از ظرفیت خیّران نیز در این‌خصوص استفاده شود.

وی با اشاره به لزوم ایمن سازی کامل کارگاه‌های حاشیه محورهای مواصلاتی استان گفت: بریدگی های غیر ایمن و غیر مجاز باید در راستای جلوگیری از تصادف‌های احتمالی حذف شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار