سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان‌غربی گفت: برای نخستین مرتبه در آذربایجان‌غربی و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، واحد تولیدی گوشی تلفن همراه و تبلت در ارومیه آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۷۷۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ 20 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی : محمد دهقان  با اشاره به اینکه برای نخستین مرتبه در آذربایجان‌غربی و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، واحد تولیدی گوشی تلفن همراه و تبلت در ارومیه آغاز به کار کرد اظهار کرد: ظرفیت این واحد تولیدی سالانه 100 هزار دستگاه گوشی تلفن همراه و 20 هزار دستگاه تبلت بوده و به زودی نیز این واحد توسعه می‌یابد.

وی افزود: با توجه به شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام رونق تولید نامگذاری شده است، راه‌اندازی واحدهای تولیدی جدید و حل مشکلات واحدهای مشکل‌دار جزو اولویت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی قرار دارد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نخستین واحد تولید گوشی تلفن همراه و تبلت با حجم سرمایه‌گذاری هشت هزار میلیون ریالی و در زمینی به مساحت دو هزار و 86 مترمربع ایجاد شده است اظهار کرد: این واحد تولیدی توانسته برای 14 نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال کند.

وی تصریح کرد: بی‌تردید توجه به کیفیت و به روز بودن محصولات و نیز مناسب بودن قیمت تمام شده محصول برای مصرف کننده نسبت به محصولات مشابه وارداتی، بقاء تولید را تضمین می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار