مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: جهاد دانشگاهی استان موفق شده است از طریق ثروت‌آفرینی و با به عمل رساندن ایده‌ها به صورت مستقل و بدون اتکا به منابع و بودجه‌های دولتی عمل کند.
کد خبر: ۷۷۳۷۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶ 21 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی :  رضا نقی‌زاده  با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی با تاکید بر ظرفیت و توانایی‌های دانشگاهیان توانسته به عنوان یک واحد و بنگاه اقتصادی عمل کند، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی موفق شده است از طریق ثروت‌آفرینی و با به عمل رساندن ایده‌ها به صورت مستقل و بدون اتکا به منابع و بودجه‌های دولتی عمل کند که می‌توان اثرات آن را در مرکز رشد جهاد دانشگاهی مشاهده کرد.

وی افزود: جهاد دانشگاهی استان با راه‌اندازی پارک علم وفناوری و فراهم کردن زمینه برای تعدادی از فعالیت‌های اقتصادی در بخش صنعت، کشاورزی و همچنین راه‌اندازی کلینیک ویژه افراد دیابتی گام‌های موثری در تحقق اقتصاد دانش بنیان برداشته است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی ادامه داد: جهاد دانشگاهی صرفا به عنوان یک نهاد آموزشی مطرح شده و نیاز است که کاربردی شده و در عرصه تولید نیز حرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور نباید صرفا مزیت های استانی برای اقدامات پژوهشی، آموزشی و ابتکارات مورد توجه قرار گیرد بلکه باید تحقیقات و نوآوری‌ها در سطح ملی، منطقه‌ای و حتی جهانی انجام شود.

نقی‌زاده با بیان اینکه جهاد دانشگاهی می‌تواند با پرورش جوانان بااستعداد در رشته‌های مختلف زیرساختی کشور نقش به سزایی را ایفا کند، عنوان کرد: عملکرد موفق جهاد دانشگاهی به صورت کامل برای عموم مردم تبیین نشده و اغلب با فعالیت‌های انجام یافته آشنایی ندارند بنابراین لازم است در این ارتباط تلاش بیشتر انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار