رزمایش بزرگ غدیر نیروی زمینی سپاه در ارتفاعات استان آذربایجان‌غربی اجرا شد.
کد خبر: ۷۷۳۷۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰ 21 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی :  رزمایش بزرگ غدیر توسط قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه با رمز یا علی بن ابی‌طالب (ع) در ارتفاعات مرزی منطقه بورالان ماکو در استان آذربایجان غربی اجرا شد.

ارتقاء آمادگی‌های رزمندگان و پاسداران مرزهای میهن اسلامی، انهدام بقایای مقرهای گروهک‌های تروریستی ضد انقلاب مورد حمایت استکبار جهانی و پاکسازی مناطق شمال غرب کشور از وجود اشرار مسلح از جمله اهداف برگزاری این رزمایش بود.

 فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه این رزمایش گفت: این رزمایش، رزمایشی واقعی است، چراکه زمین، دشمن و نیروی رزمنده آن واقعی هستند.

سردار محمد پاکپور در تشریح واقعی بودن این رزمایش گفت: سالیانه رزمایش‌های متعددی با اهداف آموزشی و تاکتیکی توسط نیروی زمینی سپاه برگزار می‌شود و رزمایش غدیر علاوه بر اینکه با این هدف برگزار شد، پاکسازی مناطق مرزی از وجود احتمالی تروریست‌های ضدانقلاب هم در دستور کار داشت.

وی خاطرنشان کرد: از این رو رزمایش نیروی زمینی سپاه در منطقه شمال‌غرب به یک عملیات واقعی شبیه است چراکه احتمال می‌رود تروریست‌هایی در مناطق مرزی کمین کرده باشند که با اجرای رزمایش غدیر مورد هدف قرار گرفته می‌شوند.

پاکپور در پایان عنوان کرد: امنیت مرزهای کشور برای ما بسیار مهم است و در برابر هرگونه تحرکی که امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران را به خطر بیاندازد، خواهیم ایستاد و با هیچ متجاوزی تعارف نداریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار