رییس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های منتهی به مکان‌های عزاداری در ارومیه اعمال می‌شود.
کد خبر: ۷۷۸۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳ 08 September 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سرهنگ عباس فرمانی افزود: مسیر پنجراه به میدان انقلاب از صبح تا ظهر تاسوعا و عاشورا، مسیر میدان امام حسین(ع) به طرف خیابان امام خمینی (ره) از صبح تا ظهر تاسوعا و عاشورا، مسیر کنارگذر خیابان عطایی به طرف خیابان امام خمینی (ره) از صبح تا ظهر تاسوعا و عاشورا و مسیر تقاطع شهید مدنی - شهید مطهری به طرف میدان ولایت فقیه از صبح تا ظهر تاسوعا و عاشورا محدودیت ترافیکی دارند.
وی ادامه داد: مسیر میدان طالقانی بطرف ولایت فقیه از صبح تا ظهر تاسوعا و عاشورا، مسیر تقاطع شهید منتظری - شهیدباکری به سمت میدان ولایت فقیه از صبح تا ظهر تاسوعا و عاشورا، مسیر میدان صمدزاده به طرف آرامگاه از صبح تا عصر تاسوعا و عاشورا و مسیر تقاطع برق - استادان به طرف میدان انقلاب از صبح تاظهر تاسوعا و عاشورا دارای محدودیت طرح ترافیک است.
وی اظهار داشت: مسیر سه‌راهی هلال احمر بطرف میدان انقلاب نیز از صبح تا ظهر تاسوعا و عاشورا، مسیر کوچه آگاهی و بسیج به طرف خیابان امام خمینی (ره) از صبح تا ظهر تاسوعا و عاشورا، مسیر ورودی‌های باغ رضوان به سمت داخل از صبح تا ظهر تاسوعا و عاشورا، مسیر میدان طالقانی به طرف خیابان وحدت از صبح تا ظهر تاسوعا و عاشورا نیز دارای محدودیت ترافیکی خواهد بود.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی گفت: مسیر میدان دفاع مقدس به طرف خیابان وحدت نیز از صبح تا عصر تاسوعا و عاشورا محدودیت ترافیکی دارند.
وی اضافه کرد: امیدواریم شهروندان با همراهی و مشارکت خود، پلیس را در اعمال این محدودیت‌ها در راستای برگزاری هرچه بهتر آیین‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) یاری کنند.
روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، دسته‌های عزاداری برای برگزاری مراسم سوگواری امام حسین (ع) در خیابان‌های مرکزی شهر، آستان مقدس امامزاده‌ها و بقاع متبرکه استان حاضر می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار