امام جمعه قوشچی در اجتماع بزرگ لبیک‌گویان یا حسین در قوشچی گفت:وهابیت ملعون به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند که پرچم حسینی را از احتزاز ساقط کنند در حالی که کور خوانده و نمی‌فهمند که پرچم حسین(ع) ریشه در خون شیعیان دارد.
کد خبر: ۷۷۸۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳ 09 September 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حیدر عباسی عصر امروز در جمع هزاران تن از عزاداران حسینی که با عنوان «تجمع بزرگ لبیک‌گویان یا حسین» در بخش انزل برگزار شد با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: دشمن گمان نمی‌کرد که پس از گذشت هزار و 400 سال از شهادت حضرت اباعبدالله(ع) دلسوختگان آن حضرت پرچم حسینی را شهر به شهر و محله به محله به احتزاز درآورند.

وی تصریح کرد: وهابیت ملعون به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند که پرچم حسینی را از احتزاز ساقط کنند در حالی که کور خوانده و نمی‌فهمند که پرچم حسین(ع) ریشه در خون شیعیان دارد.

امام جمعه قوشچی گفت: باید مراسمات عزاداری سالار شهیدان در سالیان آینده نیز با همین عظمت و بزرگی برگزار شده تا چشم وهابیتی که به فکر تفرقه‌افکنی هستند کور شود و اتحاد و عظمت نیز در بخش انزل تا ظهور امام زمان(عج) ماندگار شود.

وی در ادامه تاکید کرد: شیعیان، عشق به امام حسین(ع) را از حضرت زهرا(س) و دعای حضرت زینب(س) گرفته و بی‌شک عزادارانی که سیاه‌پوش شده‌اند، در سایه روزی حلال پدران و رشد در دامن مادران با حیا بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، اجتماع بزرگ لبیک گویان یا حسین که با حضور هزاران عزادار حسینی از روستاهای بخش انزل، در مرکز این شهر یعنی قوشچی و با شکوه خاصی برگزار شد، به صورت زنده از صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی به نمایش درآمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار